Yamaha STG Tracker: Κι όμως αυτή η scrambler ήταν μια Virago!

Yamaha STG Tracker: Κι όμως αυτή η scrambler ήταν μια Virago!
8 Φωτογραφίες »

Virago: Το Cruiser που έγινε ...λύκος από αργεντίνικα χέρια
Νέοι ακτινωτοί τροχοί 19-17, με δισκόφρενο Brembo και ...ταμπούρο Honda
Νέο υποπλαίσιο, ρεζερβουάρ από Interceptor και χειροποίητη εξάτμιση 2-1-2
Τιμόνι με ψηφιακό πίνακα οργάνων και φουλ LED φωτισμός

YAMAHA: Μόνο αν είναι MAX κυριαρχεί!

Virago: Το Cruiser που έγινε ...λύκος από αργεντίνικα χέρια

Η Yamaha XV920R, μία μοτοσυκλέτα που ποτέ δεν έγινε ποτέ διάσημη για την εμφάνισή της, μεταμορφώθηκε πλήρως από το εργαστήριο STG Tracker της Αργεντινής. Οι Marcelo Obarrio και Germán Karp ανέλαβαν να ανασχεδιάσουν το μοντέλο του 1981, αφαιρώντας όλα τα εργοστασιακά μέρη και κατασκευάζοντας ένα εντελώς νέο σύνολο με σαφές scrambler χαρακτήρα. Το βασικό πλαίσιο διατηρήθηκε, όμως το υποπλαίσιο ανασχεδιάστηκε, ενώ το σύνολο ντύθηκε με στοιχεία που παραπέμπουν σε off-road προσανατολισμό. Με χειροποίητες κατασκευές, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακά αρμονικό και τεχνικά αναβαθμισμένο, αποδεικνύοντας ότι ακόμα και ένα ξεχασμένο cruiser μπορεί να αποκτήσει νέα ζωή. Το όνομα STG Tracker πλέον συνδέεται άρρηκτα με το συγκεκριμένο project, το οποίο εντυπωσιάζει με την επιμέλεια και την έμπνευσή του.

Νέοι ακτινωτοί τροχοί 19-17, με δισκόφρενο Brembo και ...ταμπούρο Honda

Η μετάβαση της Virago σε scrambler μορφή απαιτούσε νέο εξοπλισμό στον τομέα της κίνησης. Οι αρχικοί χυτοί τροχοί του Ά80 απορρίφθηκαν υπέρ ενός συνόλου με ακτίνες, που περιλαμβάνει ζάντα 19 ιντσών εμπρός και 17 πίσω. Το μπροστινό σύστημα περιλαμβάνει aftermarket κέντρο τροχού, δισκόφρενο Brembo και δαγκάνα Bybre, προσφέροντας και αναβαθμισμένη αίσθηση πέδησης. Πίσω, η επιλογή να χρησιμοποιηθεί ταμπούρο από Honda CB750 προσέφερε αισθητά καλύτερη απόδοση από το αρχικό. Το ελαστικό Continental TKC80 εμπρός και το Kenda Big Block πίσω ολοκληρώνουν ένα σετ που ανταποκρίνεται σε μικτές συνθήκες, ενισχύοντας τον χωμάτινο χαρακτήρα. Η βαριά αλυσίδα 630 αντικαταστάθηκε με ελαφρύτερη 530, η οποία συνεργάζεται με τροποποιημένα γρανάζια. Όλες οι παραπάνω αλλαγές στοχεύουν στη βελτίωση της λειτουργικότητας αλλά και της αισθητικής.

Νέο υποπλαίσιο, ρεζερβουάρ από Interceptor και χειροποίητη εξάτμιση 2-1-2

Σημαντικές επεμβάσεις έγιναν στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, με το αρχικό υποπλαίσιο να αφαιρείται πλήρως. Στη θέση του συγκολλήθηκε νέο, που δημιουργεί μια πιο καθαρή και αρμονική γραμμή, ενσωματώνοντας κοντό φτερό και χειροποίητη σέλα από δέρμα. Το ρεζερβουάρ προέρχεται από τη Royal Enfield Interceptor 650 και τοποθετήθηκε με ελάχιστες προσαρμογές, αφού πρώτα αφαιρέθηκε η αντλία καυσίμου και προσαρμόστηκε μηχανική παροχή. Η εξάτμιση είναι εντελώς νέα, κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι σε διάταξη 2-1-2, καταλήγοντας σε ανάποδους κωνικούς σιγαστήρες. Το σύστημα αυτό όχι μόνο αναβαθμίζει την εμφάνιση, αλλά και προσφέρει δυνατό ηχητικό αποτύπωμα που ενισχύει τον επιθετικό χαρακτήρα του συνόλου.

Τιμόνι με ψηφιακό πίνακα οργάνων και φουλ LED φωτισμός

Το εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας επανασχεδιάστηκε πλήρως για να εξυπηρετήσει τον νέο χαρακτήρα. Τοποθετήθηκε τιμόνι με αυξανόμενη διάμετρο, στο οποίο προσαρμόστηκαν νέα γκριπ, μικροί καθρέφτες και φωτιζόμενοι μικροδιακόπτες. Ο πίνακας οργάνων αντικαταστάθηκε με ψηφιακή μονάδα, προσφέροντας περισσότερη πληροφόρηση και αισθητική εναρμόνιση με το υπόλοιπο σύνολο. Ο μπροστινός προβολέας συνοδεύεται από προστατευτική γρίλια, ενώ τα φλας και ο πίσω φωτισμός βασίζονται αποκλειστικά σε LED τεχνολογία. Ένα χειροποίητο μπροστινό φτερό από αλουμίνιο συμπληρώνει την εικόνα. Το αποτέλεσμα είναι μια καθαρή και τεχνολογικά σύγχρονη όψη, που ενισχύει τόσο τη λειτουργικότητα όσο και τη μοντέρνα αισθητική της μοτοσυκλέτας.

BEST BUY
VOGE