BMW R1300RT: Ανακοινώνεται εντός ολίγου μεγαλύτερη και πλουσιότερη

BMW R1300RT: Ανακοινώνεται εντός ολίγου μεγαλύτερη και πλουσιότερη
2 Φωτογραφίες »

Μεγαλύτερο μήκος, μικρότερο πλάτος αλλά και περισσότερο βάρος
Μπροστινό ραντάρ και έκδοση με ημι-αυτόματο κιβώτιο ASA
Επιβεβαιώνεται ο μεγάλος δικύλινδρος boxer 1.300 κ.εκ. με 145 ίππους
Μεγαλύτερο ελαστικό για το πίσω μέρος, διάστασης 190/55

Μεγαλύτερο μήκος, μικρότερο πλάτος αλλά και περισσότερο βάρος

Η νέα BMW R 1300 RT παρουσιάζεται με αισθητές αλλαγές στις διαστάσεις της σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά R 1250 RT. Συγκεκριμένα, η νέα τουριστική μοτοσυκλέτα φτάνει τα 227 εκατοστά σε μήκος, αυξάνοντας κατά 5 εκατοστά το συνολικό της αποτύπωμα, ενώ το πλάτος περιορίζεται στα 97 εκατοστά, δηλαδή κατά 1,8 εκατοστά μικρότερο από το προηγούμενο μοντέλο. Αυτή η μεταβολή ενδέχεται να επηρεάζει θετικά την ευελιξία σε αστικές διαδρομές ή κατά τη διέλευση από στενά σημεία. Ωστόσο, η αύξηση του βάρους, χωρίς επίσημη διευκρίνιση αν περιλαμβάνονται τα πρόσθετα εξαρτήματα όπως οι πλαϊνές βαλίτσες ή το top case, καταγράφεται ως αξιοσημείωτη. Το επιπλέον βάρος πιθανόν σχετίζεται και με την ενισχυμένη τεχνολογική και μηχανολογική υποδομή, γεγονός που χρήζει προσεκτικής αξιολόγησης σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Μπροστινό ραντάρ και έκδοση με ημι-αυτόματο κιβώτιο ASA

Η BMW ενσωματώνει στη νέα R 1300 RT τεχνολογίες αιχμής που έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους σε άλλα μοντέλα της. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει το ραντάρ στο εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας, το οποίο συνεργάζεται με σύστημα προσαρμοζόμενου cruise control. Με αυτόν τον εξοπλισμό, η μοτοσυκλέτα μπορεί να διατηρεί αυτόματα σταθερή απόσταση από προπορευόμενα οχήματα, αυξάνοντας την άνεση και την ασφάλεια σε ταξίδια. Παράλληλα, η νέα R 1300 RT αναμένεται να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις όσον αφορά τη μετάδοση: η μία με παραδοσιακό μηχανικό κιβώτιο και η άλλη με το σύστημα ASA, το ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της BMW. Η παρουσία αυτών των τεχνολογιών υπογραμμίζει τον τουριστικό χαρακτήρα του μοντέλου και τη στόχευση της BMW στην παροχή προηγμένων βοηθημάτων οδήγησης.

Επιβεβαιώνεται ο μεγάλος δικύλινδρος boxer 1.300 κ.εκ. με 145 ίππους

Η BMW επιβεβαίωσε ότι η νέα R 1300 RT θα εξοπλίζεται με τον δικύλινδρο boxer κινητήρα των 1.300 κυβικών εκατοστών, ο οποίος έκανε ντεμπούτο στην R 1300 GS. Πρόκειται για έναν αερόψυκτο/υδρόψυκτο κινητήρα με ονομαστική ισχύ 145 ίππων στις 7.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 149 Nm στις 6.500 σ.α.λ., αποδίδοντας υψηλότερες επιδόσεις σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο R 1250 RT (136 ίπποι και 142 Nm). Οι αυξημένες τιμές ισχύος και ροπής προσφέρουν θεωρητικά βελτιωμένη απόκριση και ανώτερη ικανότητα διατήρησης ταχύτητας σε απαιτητικές διαδρομές. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αποτελεί τη βάση για μια τουριστική μοτοσυκλέτα που μπορεί να υποστηρίξει μεγάλης διάρκειας ταξίδια με φορτίο και συνεπιβάτη, διατηρώντας παράλληλα την πολιτισμένη και γραμμική λειτουργία που χαρακτηρίζει τους boxer κινητήρες.

Μεγαλύτερο ελαστικό για το πίσω μέρος, διάστασης 190/55

Η νέα R 1300 RT φαίνεται να υιοθετεί ελαστικό μεγαλύτερης διάστασης στον πίσω τροχό, περνώντας από το 180/55 της προηγούμενης γενιάς σε 190/55. Η συγκεκριμένη αλλαγή υποδεικνύει πρόθεση ενίσχυσης της πρόσφυσης και της σταθερότητας κατά την τουριστική χρήση, ειδικά όταν η μοτοσυκλέτα φέρει πλήρες φορτίο ή κινείται με υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Το φαρδύτερο πίσω ελαστικό μπορεί επίσης να βελτιώσει την αίσθηση ασφάλειας στις στροφές και να συμβάλλει στην ομαλότερη κατανομή των φορτίων. Αν και η επιλογή αυτή ενδέχεται να επιβαρύνει ελαφρώς την κατανάλωση ή την ευελιξία σε χαμηλές ταχύτητες, ευθυγραμμίζεται με την γενική φιλοσοφία της RT ως βαριάς και εξοπλισμένης μοτοσυκλέτας για μακρινές αποστάσεις.

BEST BUY
VOGE