Το Yamaha Tracer 7 βασίζεται στο MT-07 κι όπως γίνεται κατανοητό, μοιράζεται το ίδιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου “διαμάντι” που συνεργάζεται με ένα αλουμινένιο ψαλίδι στο πίσω μέρος. Οι μηχανικοί της Yamaha, από την αρχή ήθελαν να σχεδιάσουν ένα σασί που να αποτελέσει βάση για πολλά μοντέλα - κάτι που το πέτυχαν και εδώ όπως και στο Tracer 9 – MT-09 - προσδίδοντάς του ένα πολυδιάστατο χαρακτήρα. Σε αυτό οφείλει την πιο δυναμική οδήγηση και τις σπορ επιδόσεις όταν οι στροφές αρχίζουν να “πυκνώνουν”, αλλά και την ταξιδιάρικη πτυχή του όταν οι ευθείες αρχίζουν και “μακραίνουν”. Είναι τόσο άκαμπτο όσο χρειάζεται ώστε να παραμένει πάντα υπάκουο στις εντολές του αναβάτη, που ακόμα και “φορτωμένο” με συνεπιβάτη και μπαγκάζια ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις.
Σε ότι αφορά τις αναρτήσεις, το μοντέλο του 2023 διαθέτει αναθεωρημένες ρυθμίσεις στο εμπρός πιρούνι των 41 χλστ. που το κάνουν πιο σφιχτό στην αίσθηση και στις στροφές. Παράλληλα, το αμορτισέρ συνεχίζει να είναι ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση του ελατηρίου, εξαιρετικά χρήσιμη δυνατότητα που συνεισφέρει στον παράγοντα άνεση. Μεταξύ άλλων, η Yamahaαναβάθμισε τον τομέα της πέδησης, αυξάνοντας τη διάμετρο των δίσκων στα εμπρός δισκόφρενα - πλέον στα 298 χλστ. από τα 282 χλστ. που ήταν πριν, κάτι που αποδεικνύεται και στις μετρήσεις μας αφού η απόσταση φρεναρίσματος από τα 100 χλμ./ώρα ήταν κατά 1,1 μ. μικρότερη. Το παρών συνεχίζουν να δίνουν οι τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός, ενώ πίσω παραμένει ως έχει η μονοπίστονη δαγκάνα με τον δίσκο των 245 χλστ. και στάνταρ το ABS.