Με την μοτοσικλέτα να είναι ουσιαστικά ένα KTM SMC 690 R δεν μπορείς να περιμένεις κάτι λιγότερο από κορυφαία περιφερειακά σε αυτούς τους τομείς. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι ατσάλινο και υπερ-άκαμπτο και σου δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να διαχειριστεί με ευκολία τουλάχιστον άλλα τριάντα άλογα.
Οι αναρτήσεις προέρχονται από την WP, με το αμορτισέρ να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 48 χλστ. ρυθμίζεται εύκολα ως προς την συμπίεση και την επαναφορά του. Πανέμορφες και ευμεγέθεις είναι και οι CNC πλάκες του, ενώ η διαδρομή σε σχέση με εκείνη του 701 Εnduro έχει μειωθεί σημαντικά και ανέρχεται πλέον στα 215 χλστ. έναντι 275 χλστ.
Το ίδιο ισχύει και για το αμορτισέρ με την διαδρομή ωστόσο να έχει μικρότερη μείωση στα 250 χλστ. από 275 χλστ. Σε σχέση με την Enduro έκδοση αλλαγές έχουμε και στα φρένα αφού μπροστά βλέπουμε ένα δίσκο 320 χλστ. που συνεργάζεται με 4πίστονη ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα της Brembo με το σύστημα πέδησης να συμπληρώνεται από το ABS 9M+ της Bosch, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί, ενώ φέρει και ρύθμιση Supermoto, επεμβαίνοντας μόνο στον εμπρός τροχό, για ατελείωτα ντριφτ χωρίς να φοβάστε το μπλοκάρισμα του εμπρός τροχού.