LIVE: κίνηση στους δρόμους

Την δουλειά τους την κάνουν τα χειριστήρια, αλλά με τόσο μοντέρνα σχεδίαση θα περιμέναμε κάτι ανάλογο και σε αυτόν τον τομέα.

Την δουλειά τους την κάνουν τα χειριστήρια, αλλά με τόσο μοντέρνα σχεδίαση θα περιμέναμε κάτι ανάλογο και σε αυτόν τον τομέα.

H μικρή ψηφιακή οθόνη προσφέρει λιγότερες από τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη. Ένας δείκτης βενζίνης τουλάχιστον θα ήταν επιθυμητός.

Σχεδίαση-Ποιότητα: Minimal γραμμές

Μία αντίθεση ενέπνευσε τον Maxime Thouvenin, αρχισχεδιαστή του οίκου Kiska και τον ώθησε να σχεδιάσει το 701 Supermoto: “Η αντίθεση μεταξύ του πολύ καθαρού, λειτουργικού και απλού σουηδικού ντιζάιν που εφαρμόζεται σε πάρα πολλά προϊόντα και της ιδιαίτερα σκόπιμης και τεχνικής προσέγγισης στη σχεδίαση αντικειμένων όπως είναι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που τρέχουν στο Le Mans, τα drones κτλ.”. 
Αυτά είναι τα λόγια του Γάλλου σχεδιαστή που αποτελεί μέρος της ομάδας που είναι υπεύθυνη και για τα ξεχωριστά Svartpilen και Vitpilen. Τη μίνιμαλ αισθητική την καταλαβαίνουμε άμεσα, supermoto έχουμε άλλωστε μπροστά μας. Το σουηδικό design γίνεται επίσης αντιληπτό με την εταιρία να κάνει και μια σχεδιαστική επιστροφή στις ρίζες της. 
Περιττά πλαστικά ή ανούσια στολίδια δεν θα βρείτε πουθενά, όσο και αν προσπαθήσετε. Η υπερ-μίνιμαλ σχεδίαση του μικρού τετράγωνου στοπ πίσω, με τα έξι LED το τονίζει αυτό. Το λευκό χρώμα που έχει επιλεγεί τονίζει τόσο τις γραμμές των πλαστικών επιφανειών όσο και του υπέροχου πλαισίου χωροδικτυώματος. Οι μαύρες ζάντες με τα κίτρινα φλούο αυτοκόλλητά έρχονται σε αντίθεση με την υπόλοιπο λευκό “άτι” και προσθέτουν την απαραίτητη πολεμική πινελιά στην όλη κατασκευή. Αυτό όμως που μάλλον ορίζει το 701 είναι η σέλα του που κυριαρχεί πάνω στη μοτοσικλέτα, τόσο με την μορφή όσο και με τα χρώματά της. Ραβδωτή και τρίχρωμη, φτάνει μέχρι πολύ μπροστά στα πλαστικά και τραβά τα βλέμματα. Γενικά το “φωτεινό” Supermoto τραβά τα βλέμματα αλλά και τα σχόλια ακόμη και από ανθρώπους που δεν έχουν άμεση σχέση με τους δύο τροχούς. 
Η ποιότητα της νέας μοτοσικλέτας της Husqvarna βρίσκεται σε γενικές γραμμές σε πολύ υψηλά επίπεδα. 
Υπάρχουν βέβαια λεπτομέρειες που δεν αξίζουν σε μια μοτοσικλέτα που κοστίζει σχεδόν 10.000 ευρώ. Συγκεκριμένα, αναφερόμαστε στους αναχρονιστικούς διακόπτες, οι οποίοι εξυπηρετούν τον σκοπό τους αλλά δεν ταιριάζουν σε καμία περίπτωση με το υπόλοιπο design  και στα αυτοκόλλητα στις ζάντες που δείχνουν έτοιμα να αποχωρήσουν από την υπόλοιπη κατασκευή. Ρίξτε  όμως μια διερευνητική ματιά στη ραβδωτή επένδυση της ιδιαίτερα ποιοτικής σέλας, αγγίξτε τις υπέροχες χούφτες με το ανάγλυφο “701” προσέξτε τα ακριβά περιφερειακά αλλά και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες και θα καταλάβετε ότι αυτό είναι ένα μικρό ατόπημα και τίποτα παραπάνω. 

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ