LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αρκετοί κραδασμοί αλλά κορυφαία απόδοση από τον μεγάλο μονοκύλινδρο που αποδεικνύεται και ιδιαίτερα οικονομικός.

Κινητήρας: Μοναδικός!

Το 701 Supermoto χρησιμοποιεί την προηγούμενη γενιά του μεγάλου και πανίσχυρου μονοκύλινδρου κινητήρα της KTM με τον ένα αντικραδασμικό άξονα. Αυτό σημαίνει ότι έχετε στη διάθεσή σας 67 λαχταριστά και καλογυμνασμένα αλογάκια στις 7.500 σ.α.λ. αλλά και χορταστική ροπή που αγγίζει τα επτά χιλιογραμμόμετρα στις 6.000 σ.α.λ. Το γκάζι είναι ride-by-wire, ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις (στάντάρ, πιο άμεση και για βροχή), ενώ η δύναμη φτάνει στον πίσω τροχό μέσω ενός κιβωτίου έξι σχέσεων. 
Μιας και μιλάμε για το κιβώτιο να πούμε ότι ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος και προέρχεται από την εξπέρ στο είδος Adler με στόχο να μειώσει τις αναπηδήσεις του τροχού στα κατεβάσματα πριν τη στροφή, να ομαλοποιήσει το ντριφτάρισμα και να μειώσει την καταπόνηση του κιβωτίου αλλά και του κινητήρα. Η εξαιρετική λειτουργία του γίνεται αντιληπτή στο δρόμο, όπου πετυχαίνει άριστα τον στόχο του. 
Στο δρόμο γίνεται παράλληλα αντιληπτή η δύναμη και η ευστροφία του μοτέρ αφού δεν δυσκολεύεται καθόλου να κάνει το κοντέρ να δείξει 200 χλμ./ώρα, παρά το μακρύ του γρανάζωμα. Μικρό παράπονο μόνο από τις νεκρές που βρίσκει το μαλακό κιβώτιο μετά την 3η σχέση. Πολύ καλά τα καταφέρνει  ο μεγάλος μονοκύλινδρος και στον τομέα της κατανάλωσης με την μέση μικτή τιμή να μην ξεπερνά τα 5,2 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ