Μία και μόνο βόλτα στη σέλα του 701 Supermoto είναι αρκετή για να σε εθίσει σε αυτό και να σε κάνει να μην θέλεις να το αποχωριστείς ποτέ ξανά! Πόσο μάλλον αν το έχεις στην κατοχή σου για μία ολόκληρη εβδομάδα. Στην καθημερινή μετακίνηση η μοτοσικλέτα της Husqvarna είναι ένα παπί σε στεροειδή! Είναι τέλεια ζυγισμένο, με υπερ-ελαφριά αίσθηση και ακριβή στη λειτουργία συμπλέκτη, ενώ το ψηλό του τιμόνι, που κόβει πάρα πολύ, “καθαρίζει” εύκολα τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων.
Η μοτοσικλέτα της Husqvarna ελίσσεται με τρομερή ευκολία, ο ψεκασμός λειτουργεί άψογα στα μικρά άνοιξε-κλείσε του γκαζιού και αν είστε και ορεξάτος δεν θα μπορέσουν να σας ακολουθήσουν ούτε τα παπιά! Στους γυαλισμένους δρόμους της πόλης αγαπημένο παιχνίδι του 701 είναι τα ντριφτ και οι πλαγιολισθήσεις ισχύος τα οποία και εκτελεί με ιδιαίτερη χάρη, σα να είναι το πιο φυσικό πράγμα του κόσμου.
Έτσι θα νιώθεις και συ πάνω στη σέλα του, ότι τα παραπάνω τα έκανες μια ολόκληρη ζωή, ακόμη και αν με το 701 Supermoto τα κάνεις για πρώτη φορά. Η αλήθεια είναι ότι πάνω στο συγκεκριμένο Husqvarna καταλαβαίνεις διαρκώς, πόσο προικισμένο είναι. Ό,τι και αν προσπαθήσω να κάνω στη σέλα του, αυτό μπορεί να το κάνει ακόμη πιο πολύ και για περισσότερο. Ακόμη ψηλότερες-μακρύτερες σούζες, μία από τα ίδια για τα endo και φυσικά ατελείωτα ντριφτ.
Δεν με προσβάλλει όμως. Δεν με κάνει να νιώσω λίγος πάνω στη σέλα του. Το ακριβώς αντίθετο κάνει και αυτό είναι το μαγικό χαρακτηριστικό του 701 που σε κάνει να κολλήσεις μαζί του μια και καλή, για πάντα. Είναι σαν τον κολλητό σου φιλαράκο που ξέρει κάτι καλύτερα από εσένα. Θα σε αφήσει να κάνεις το δικό σου και μετά θα σε βοηθήσει να το κάνεις πιο σωστά και στη συνέχεια ακόμη καλύτερα.
Το πιο βασικό με το 701 είναι ότι δεν θα σε κρίνει, αντιθέτως λόγω της απίστευτης φιλικότητας που το διακρίνει, θα σε παροτρύνει! Έτσι θα σε αφήσει να εξερευνήσεις πράγματα και καταστάσεις στους δύο τροχούς που ίσως να μην μπορούσες καν να σκεφτείς πριν και να ανακαλύψεις χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος ένα μεγάλο μέρος από τις φαινομενικά ατελείωτες δυνατότητές του.
Όλα αυτά με τον πλέον φιλικό τρόπο. Κάποια μικρά κουσούρια φυσικά και έχει. Για τις εργονομικές του ατέλειες μιλήσαμε πιο πάνω. Σε αυτές τις ατέλειες να προσθέσουμε και το θόλωμα των καθρεπτών σε όλες τις στροφές και χιλιόμετρα, όπως επίσης και τους κραδασμούς που κάνουν ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία τους στο τιμόνι. Με τον πανίσχυρο μονοκύλινδρο κινητήρα όμως να έχει τόσο γλυκιά απόκριση, κάτι τέτοιο όχι μόνο συνηθίζεται αλλά ξεχνιέται με συνοπτικές διαδικασίες στο πρώτο γενναίο άνοιγμα του γκαζιού·
Ή στο πρώτο δυνατό τράβηγμα της μανέτας του φρένου αφού ο εμπρός δίσκος σου δίνει την εντύπωση ότι έχει συνδεθεί απευθείας με το νευρικό σου σύστημα ή από την απίστευτη αίσθηση βεβαιότητας που παρέχει το πιρούνι υπό πίεση και φυσικά την ταχύτητα με την οποία μπορεί να κινηθεί το 701 στον επαρχιακό, όπου θα «σφαγιάσει» πολύ κόσμο. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να λατρέψεις το 701 και λίγα πράγματα που θα σε ενοχλήσουν. Όχι ότι έχεις άλλη επιλογή...