LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θα θέλαμε οι διακόπτες και οι βάσεις τους να ήταν μεταλλικές. Διακρίνονται τα κουμπιά «i», «m» καθώς και αυτό που ενεργοποιεί τα θερμαινόμενα grip, σε πολύ βολική θέση… πάνω στο αριστερό grip.

Θα θέλαμε οι διακόπτες και οι βάσεις τους να ήταν μεταλλικές. Διακρίνονται τα κουμπιά «i», «m» καθώς και αυτό που ενεργοποιεί τα θερμαινόμενα grip, σε πολύ βολική θέση… πάνω στο αριστερό grip.

Πολύ άνετη η επίπεδη σέλα για οδηγό και συνεπιβάτη.

Ταιριαστά τα αναλογικά όργανα με το ύφος της μοτοσικλέτας, απαραίτητες οι ψηφιακές οθόνες για να χωρέσουν την πληθώρα των πληροφοριών.

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής: Άμεσα αναγνωρίσιμη φόρμα

Δύσκολα ξεχωρίζει κάποιος την παλιά από την νέα γενιά των Bonneville και αυτό σημαίνει ότι σχεδιαστικά, δεν έχουν αλλάξει και πολλά. 
Σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι κάτι κακό, άλλωστε πόσα περιθώρια για αισθητικές ασκήσεις και «άποψη»  μπορεί να έχει κάποιος πάνω σε κάτι αρχετυπικό, όπως η κλασσική φόρμα των παράλληλων δικύλινδρων της Triumph; 

Η Bonneville T120, είναι –διαχρονικά-  όμορφη μοτοσικλέτα και οποιαδήποτε δραστική σχεδιαστική επέμβαση πάνω της, θα θεωρούταν ιεροσυλία!  
Ως πρώτη εντύπωση λοιπόν ο παρατηρητής αναγνωρίζει κάτι κλασσικό. Eντείνοντας την ματιά του και κοιτάζοντας πιο προσεκτικά, ανακαλύπτει επίσης όμορφες λεπτομέρειες όπως η μινιμαλιστική  νίκελ τάπα του ρεζερβουάρ (με κλείδωμα) και σκαλισμένο το «Triumph Motorcycles», η στρογγυλή «τάπα» στην αριστερή πλευρά της κάσας του κινητήρα που κάνει πολύ ωραία αντίθεση με το ματ μαύρο, η στήριξη του μπροστινού φτερού και τέλος, τα «Τ» (εκ του Triumph προφανώς) μαζί με μέρος της Union Jack Βρετανικής, σημαίας που βρίσκονται διάσπαρτα σε πολλά σημεία της μοτοσικλέτας. 

Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο, με δύο μόνο «ενστάσεις»: Θα θέλαμε οι διακόπτες και οι βάσεις τους να ήταν από μέταλλο, όπως επίσης και οι κολλήσεις στο πλαίσιο να μην είχαν –κατά τόπους- ακατέργαστη υφή.  
Κανένα από αυτά τα δύο «παράπονα» δεν υποβαθμίζει την  εξαιρετική εικόνα που έχει η μοτοσικλέτα κατασκευαστικά, απλά αναφέρονται ακριβώς γιατί αποτελούν μικρές παραφωνίες σε ένα πολύ καλό γενικό σύνολο. 

 
  • lazaros triumph

    Ειμαι κάτοχος Bonneville 06`.Εκανα και εγω στην Θεσσαλονίκη το test ride και πραγματικα ενθουσιαστικα.Ολη η σειρα ξεχειλιζει απο ποιοτητα και αισθηση.Σιγουρα τα αξιζει τα λεφτα της!Ειδικα τα thruxton μου πηραν το μυαλο,και απευθύνεται σε ωριμους αναβατες που ξερουν απο αισθηση και οχι απλα απο αριθμους...

      3
  • nikos

    Τελεια μοτο,την οδηγησα το καλοκαιρι στην εκδηλωση της θεσσαλονικης.Σημειο αναφορας σε ολα,κινητηρας,κιβωτιο ταχυτητων,μαλακος συμπλεκτης,ανεση,εμφανιση,στανταρ θερμαινομενα grip και κεντρικο stand,επιβλητικη,επαθα κυριολεκτικα την πλακα μου...μονο τα χρηματα μου λειπουν...νομιζω ομως οτι τα αξιζει και με το παραπανω!

      2
  • lazaros triumph

    Ειμαι κάτοχος Bonneville 06`.Εκανα και εγω στην Θεσσαλονίκη το test ride και πραγματικα ενθουσιαστικα.Ολη η σειρα ξεχειλιζει απο ποιοτητα και αισθηση.Σιγουρα τα αξιζει τα λεφτα της!Ειδικα τα thruxton μου πηραν το μυαλο,και απευθύνεται σε ωριμους αναβατες που ξερουν απο αισθηση και οχι απλα απο αριθμους...

     

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ