Μην περιμένετε «πυροτεχνήματα» στον συγκεκριμένο τομέα, οι λύσεις που έχουν επιλεχθεί είναι συμβατικές και κάνουν την δουλειά τους μια χαρά, άλλωστε αυτό είναι το ζητούμενο για την κατηγορία, σωστά; Ξεκινώντας από το πλαίσιο, αυτό είναι ένα νέας σχεδίασης ατσάλινο διπλό, κατασκευασμένο από σωλήνες κυκλικής διατομής. Γεωμετρικά είναι αρκούντως «γρήγορο», με τα 1.465 χλστ. μεταξονίου και τις 26,4 μοίρες γωνίας κάστερ, να είναι πολύ «αθλητικές» τιμές για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 40 χλστ. και διαδρομής 130 χλστ. και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 97 χλστ., ρυθμιζόμενα ως προς της προφόρτιση του ελατηρίου. Σε ότι αφορά στα φρένα, ένας δίσκος διαμέτρου 320 χλστ. μπροστά, συνεργάζεται με τετραπίστονη δαγκάνα της brembo και ένας δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. πίσω, πάει «σετάκι» με διπίστονη δαγκάνα.
Αμφότεροι δε, ελέγχονται από δικάναλο ABS ώστε να μην μπλοκάρουν. Οι τροχοί στο Bobber, είναι εξέχων στιλιστικό στοιχείο, οπότε αξίζει μια αναφορά σε αυτούς. Πανέμορφες αλουμινένιες ζάντες από αλουμίνιο με 22 ακτίνες, σε διαστάσεις 3.50” X 16” και 4.00” X 16, φέρουν ελαστικά 130/90 και 150/80, που προσδίδουν αυτό το «beefy» παρουσιαστικό, τουλάχιστον σε ότι αφορά στα «υποδήματα».