Το γνωστό… «γιατί να πάρεις ένα αν μπορείς να πάρεις δύο» μετατράπηκε εδώ σε… «γιατί να φτιάξεις ένα αν μπορείς να φτιάξεις δύο»! Δύο μοτοσικλέτες σχεδόν πανομοιότυπες, τουλάχιστον όσον αφορά στο όνομα και στην εμφάνιση, γιατί από εκεί και πέρα τα πράγματα αλλάζουν αρκετά!
Ποιος και γιατί;
«Βρε κάπου σε ξέρω»
O Barry Henson της πασίγνωστης Velocity Racing φτιάχνει μόνο Hayabusa και μόνο πολύ γρήγορες! Κατασκευάζει και τοποθετεί πολλές φορές ο ίδιος εξωτικά εξαρτήματα και ιδιοκατασκευές, όπως επίσης και συστήματα turbo, τα οποία όμως αναγκαζόταν να τα δοκιμάζει σε μοτοσικλέτες αγωνιζομένων πριν τα βγάλει στην παραγωγή. Αποφάσισε λοιπόν να φτιάξει ο ίδιος τη δική του μοτοσικλέτα-πειραματόζωο και αντί για μία, κατέληξε να φτιάξει δύο. Μπλε ή πορτοκαλί, 550 ή 440 άλογα; Πια από αυτές τις πολύ σοβαρές Hayabusa ταιριάζει στην προτίμησή σας; Η Suzuki του Henson (αυτή με τα 550!) είναι μάλιστα μία από τις ταχύτερες Hayabusa στον κόσμο με 7,82 sec για τα 400 μέτρα και ταχύτητα εξόδου πάνω από 306 χιλιόμετρα.
Οι διαφορές
Ξεπεράστε την εμφάνιση
Όλη αυτή η δύναμη βέβαια δεν ελέγχεται εύκολα και ο Henson το ξέρει αυτό πολύ καλά. Δε σταματάει λοιπόν να εξελίσσει καινούργια προϊόντα συνεχώς, τα οποία βέβαια τα δοκιμάζει πρώτα στα…κτήνη του. Αν μάλιστα αγοράσετε κάποιο εξάρτημα από τον Henson, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το εξάρτημα αυτό να έχει ήδη χρησιμοποιηθεί και δοκιμασθεί σε αγώνες. Οι διαφορές της μπλε και της πορτοκαλί σταματούν στο ότι και οι δύο είναι υπερτροφοδοτούμενες και στο ότι και οι δύο έχουν φτιαχτεί από τον ίδιο βελτιωτή. Η μπλε έχει περάσει από διάφορα στάδια, συμπεριλαμβανομένου του βασικού σταδίου 1 για turbo κινητήρες, για να φτάσει σήμερα στο εξωφρενικό νούμερο των 550 ίππων, χρησιμοποιώντας ένα αυτόνομο σύστημα υπερτροφοδότησης από την Velocity Racing. Η τουρμπίνα είναι μία GT35 από την Garett, μία υψηλής απόδοσης μονάδα με εξωτερικό σωληνάκι βαλβίδας ανακούφισης από τη μεριά του φέρινγκ. Το όλο σύστημα δε χρησιμοποιεί κάποιο βαρύ intercooler αλλά ψεκάζει νερό κατευθείαν στην εισαγωγή της τουρμπίνας με σκοπό τη μείωση της θερμοκρασίας.
Η απόδοση
Πύραυλοι εδάφους-εδάφους
Οι αλλαγές στο εσωτερικό του κινητήρα είναι λίγες για τέτοιου είδους μοτοσικλέτα. Η κεφαλή έχει παραμείνει η ίδια αλλά έχουν αλλαχθεί τα πιστόνια, οι εκκεντροφόροι και οι μπιέλες, ενώ το πλαίσιο είναι επίσης το ίδιο με του νορμάλ μοντέλου, εκτός από το ψαλίδι το οποίο φτιάχτηκε από την Trac Dynamics. Το πιρούνι απλά δέχθηκε ενισχύσεις και αλλάχτηκε το ελατήριο της πίσω ανάρτησης. Η υπόλοιπη εξωτερική εμφάνιση παρέμεινε η ίδια εκτός από τις ζάντες της RC Components. Η πορτοκαλί από την άλλη, έχει δεχθεί κάθε είδους δίαιτα η οποία υπήρχε στην αγορά, για να μπορέσει τελικά να κατέβει στα 210 κιλά (πούπουλο για μία τέτοια Hayabusha). Τροχοί από τη Marvic, φρένα προδιαγραφών GP από την Brembo, κέντρα και βάσεις τροχών Ferrodo και άπλετο τιτάνιο από μπροστά μέχρι πίσω. Το μοτέρ χρησιμοποιεί μία Garett GT25/30 πάλι με το σπρέι νερού της Velocity Racing. Οι εκκεντροφόροι είναι Yoshimura, οι μπιέλες της Falicon και τα πιστόνια από την JE. Το όλο σύνολο βγάζει στο δρόμο 437 άλογα, ενώ η μοτοσικλέτα αυτή έχει επιτύχει τελική ταχύτητα 362 χιλιόμετρα ανά ώρα σε μία ευθεία πίστα στο Μαϊάμι.
Πανδαισία…χωροταξίας κάτω από το καπάκι του κόκκινου Hayabusa.
Αυτό το μικρό πραγματάκι με τη μικρή φτερωτή κάνει τη διαφορά.
Ώστε εδώ είναι η εξάτμιση! Και εμείς που την ψάχναμε αλλού!