Honda NC750X: Η «έξυπνη» μοτοσυκλέτα με DCT και χώρο αποθήκευσης
Η Honda NC750X, με τις ξεχωριστές λύσεις πρακτικότητας και ευχρηστίας που φέρει, σε συστήνει στην δική του φιλοσοφία «μοτοσυκλέτας για κάθε χρήση».
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Καινοτομίες scooter στην «μεσαία μοτοσυκλέτα», από το 2012
To 2012, παρουσιάστηκε η Honda NC700X, που έφερε καινοτόμα στοιχεία στην έννοια της πολυχρηστικής μοτοσυκλέτας. Με νέα αρχιτεκτονική κινητήρα, εστίαση στην χαμηλή κατανάλωση και την ελαστική λειτουργία, χώρο αποθήκευσης στην θέση του ρεζερβουάρ, επιλογή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, σε συνδυασμό με άρτιο στήσιμο, το NC700X έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση που πολλοί… το πολέμησαν, αφού δεν μπορούσαν να αποδεχθούν την «άλλη μοτοσυκλέτα» που πρότεινε το NC. Πολλοί όμως, το λάτρεψαν, διακρίνοντας τα χαρακτηριστικά που το έκαναν να ξεχωρίσει. Τα επόμενα χρόνια, το NC700X έγινε NC750X και συνέχισε να βελτιώνεται σε όλους τους τομείς, για να φτάσουμε μέχρι σήμερα: Στην καλύτερη έκδοση της ιστορίας της.
O αποθηκευτικός χώρος στο εμπρός μέρος, που χωρά και ένα adventure κράνος, ή πολλά άλλα αντικείμενα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με χώρο αποθήκευσης που χωρά ακόμα και ένα adventure κράνος!
Η μεγαλύτερη διαφορά του Honda NC750Χ από την πλειοψηφία των μεσαίων πολυχρηστικών μοτοσυκλετών, είναι ο αποθηκευτικός χώρος στην θέση του παραδοσιακού ρεζερβουάρ, που μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και ένα adventure κράνος! Παράλληλα, χάρη στις ειδικές «ράγες» που έχει το κάλυμμα του αποθηκευτικού χώρου, μπορείς να τοποθετήσεις tank bag. Στην εργονομία συμβάλλει και η ύπαρξη θύρας παροχής ρεύματος USB-C. Το ρεζερβουάρ, έχει «μετακομίσει» στο υποπλαίσιο και η τάπα του, βρίσκεται κάτω από την σέλα του συνεπιβάτη.
Μοτέρ 58 ίππων με κατανάλωση που… δεν πιάνεται!
Ο κινητήρας του Honda NC750X είναι ένα ακόμα ατού του: Αποτάσσοντας την «ταχύστροφη» φιλοσοφία για τα πολλά άλογα, ο δικύλινδρος κινητήρας των 745 κ.εκ. έχει έντονη εμπρόσθια κλίση κυλίνδρων που προσεγγίζει το οριζόντιο, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους και απελευθερώνοντας χώρο για το «ντουλάπι» του κράνους. Αν και συμμορφώθηκε με τις προδιαγραφές Euro 5, ο κινητήρας έγινε και ισχυρότερος φτάνοντας τους 58,6 ίππους και τα 7 kgm ροπής. Πολύ βασικό ατού του, η χαμηλή κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, αλλά και η τεράστια ελαστικότητα του στις χαμηλές στροφές που κάνει το NC750X ευκολοδήγητο. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο τόσο με χειροκίνητο σασμάν, όσο και με DCT κιβώτιο 6 σχέσεων.
Συνέχεια του άρθρου >>>Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »