Δεν βλέπουμε συχνά κατασκευές custom μοτοσυκλετών που να θυμίζουν τις σπορ μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του `80 και του `90. Μας άρεσαν, όμως, γιατί ήταν πιο απλές κατασκευές και δεν ήταν φορτωμένες με πολύπλοκα ηλεκτρονικά.
Η Wrenchmonkees δημιούργησε μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Ως βάση, όμως, δεν χρησιμοποίησε κάποια παλιά μοτοσυκλέτα, αλλά ένα ολοκαίνουργιο υπερτροφοδοτούμενο Kawasaki Ninja H2. Με την μοτοσυκλέτα στον πάγκο του εργαστηρίου τους στην Κοπεγχάγη, οι Per Nielsen και Nicholas Bech, ξεκίνησαν το δύσκολο έργο του να τροποποιήσουν τη σύγχρονη μοτοσυκλέτα χωρίς να θυσιάσουν το παραμικρό από τις επιδόσεις της. Αυτό σημαίνει πως αν κάποιο λειτουργικό εξάρτημα αφαιρεθεί, να πρέπει οπωσδήποτε να αντικατασταθεί.
Πρώτα αλλάχθηκε το ιδιαίτερο φαίρινγκ του Η2 με ένα από Kawasaki ZX-7R. Κρυμμένα πίσω του είναι δύο χειροποίητα αλουμινένια κομμάτια, ένα σε κάθε πλευρά. Το αριστερό χρησιμεύει ως αεραγωγός και τροφοδοτεί τον υπερσυμπιεστή, ενώ το δεξί, στηρίζει ένα μικρό ρεζερβουάρ αντιψυκτικού και κρύβει μέρος της καλωδίωσης.
Το αρχικό ρεζερβουάρ αντικαταστάθηκε από δύο χειροποίητα μικρότερα. Το ένα βρίσκεται κάτω από την ουρά και το άλλο, κάτω από τη σέλα. Το πίσω τροφοδοτεί το μπροστά καθώς μόνο εκείνο διαθέτει τρόμπα βενζίνης. Η συνολική τους χωρητικότητα είναι περίπου 9 λίτρα. Τα ρεζερβουάρ καλύπτονται από ένα κομμάτι fiberglass, που έχει κατασκευαστεί στο χέρι και σχηματίζει την ουρά και την βάση της σέλας. Για τη στήριξη όλων αυτών φροντίζει ένα χειροποίητο υποπλαίσιο που φέρει και τις βάσεις του πίσω αμορτισέρ. Το υπόλοιπο πλαίσιο, βάφτηκε λευκό και δέχθηκε μικρής έκτασης αλλαγές, όπως νέα βάση για το σταμπιλιζατέρ τιμονιού.
Οι άνθρωποι της Wrenchmonkees ήθελαν η δημιουργία τους να είναι μέσα στο πνεύμα των αγώνων. Για το λόγο αυτό, η μπαταρία είναι λιθίου, τοποθετήμένη στη θέση που ήταν αρχικά το ρεζερβουάρ και διαθέτει λεβιέ γρήγορης απασφάλισης. Το φαίρινγκ αφαιρείται με μόνο πέντε βίδες, ενώ η ουρά με δύο, για γρήγορη αποσυναρμολόγηση.
Η απόδοση του Η2 είναι έτσι κι αλλιώς υψηλή, αλλά οι customizers θέλησαν να την αναβαθμίσουν. Ο κινητήρας δεν υπέστη αλλαγές, αλλά δέχθηκε ένα τελικό εξάτμισης της SC-Project και φίλτρο αέρα της Sprintfilter. Αυτά αύξησαν λίγο την ιπποδύναμη στους 198 ίππους. Τα σωθικά της εμπρός ανάρτησης αλλάχθηκαν με πλήρως ρυθμιζόμενα της Hyperpro και τοποθετήθηκε αλουμινένιο σωληνωτό ψαλίδι, το οποίο φιλοξενεί το επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ. Οι λευκοί τροχοί του, είναι από μαγνήσιο και φοράνε σλίκ ελαστικά της Dunlop. Η Beringer προμήθευσε τους δίσκους και τις δαγκάνες των φρένων με τα μεταλλικά σωληνάκια. Το όργανο και τα ηλεκτρονικά δεν έχουν αλλαχθεί, αλλά έχουν μετακινηθεί ώστε όλα να είναι όμορφα στο μάτι.
Αυτή η Η2 είναι ο τέλειος συνδυασμός, της κλασικής εμφάνισης με την κτηνώδη δύναμη, που ο καθένας θα ήθελε να έχει στο γκαράζ του.