Το Moto Guzzi 850 Τ δεν σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία όταν κυκλοφόρησε. Η εμφάνισή του, που συνδύαζε πολλά διαφορετικά στυλ και η δύστροπη συμπεριφορά του, απομάκρυναν τους αγοραστές. Για να διορθωθούν αυτά τα σημεία, παρουσιάστηκε μια ανανεωμένη έκδοση, με την ονομασία 850 T5. Σε αυτό βασίστηκε ο Mirko για την τελευταία του δημιουργία.
Ξεκίνησε από ένα Τ5 του 1990 και χρησιμοποίησε αλουμινένιες πλάκες για να διαμορφώσει τη νέα του εικόνα. Εργάστηκε χωρίς αρχικό σχέδιο, άφησε τη μοτοσυκλέτα να τον καθοδηγήσει. Καθώς η κατασκευή προχωρούσε, το σχέδιο άρχισε να θυμίζει υποβρύχιο, για το λόγο αυτό της έδωσε το όνομα «Ναυτίλος».
Το πιο ξεχωριστό σημείο του ιδιαίτερου αυτού Guzzi, είναι το εμπρός μέρος του φαίρινγκ, το οποίο ανεβαίνει ψηλά, πάνω από το ρυθμιζόμενο τιμόνι, έχοντας μια μικρή τρύπα στο κέντρο για να φαίνεται το ταχύμετρο. Τα φτερά, η ουρά και τα πλαϊνά panels είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Το ρεζερβουάρ είναι επίσης αλουμινένιο, αλλά έχει βαφτεί μαύρο με χρυσές λεπτομέρειες. Ο εμπρός προβολέας προέρχεται από Vespa.