Διαβάζοντας, λοιπόν, τις πρώτες πληροφορίες και βλέποντας τις πρώτες φωτογραφίες, δεν ήμουνα σε θέση να πω ότι επρόκειτο για κάτι που περίμενα ή που θα με έπειθε από την πρώτη στιγμή για τις ικανότητές του. Η Kawasaki έβαλε ένα στοίχημα με τις επιλογές της για το Versys 1000 και, προσωπικά μιλώντας, το αποτέλεσμα στα χαρτιά μου φαινόταν περισσότερο επίφοβο παρά εξασφαλισμένα επιτυχημένο. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι, ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του Ζ1000 που χρησιμοποιήθηκε, όπως και το πλαίσιο από το ίδιο μοντέλο, δε με… ενέπνευσαν όταν συνδυάστηκαν με το χαρακτήρα του Versys και τις ψηλές αναρτήσεις. Μου θύμιζε κάτι περισσότερο σε πείραμα υβριδικού χαρακτήρα, παρά σε μοτοσικλέτα παραγωγής. Φαίνεται όμως πως, οι Ιάπωνες (ή μήπως η εδώ αντιπροσωπεία;) παρακολουθούν το γραφείο μου και αποφάσισαν να με στείλουν στην επίσημη παρουσίαση του νέου μοντέλου στην Τενερίφη, προκειμένου να διαλυθεί κάθε αρνητική σκέψη από το μυαλό μου. Και είμαι σίγουρος ότι, κάτι ανάλογο συνέβη και με αρκετούς συναδέλφους του εξωτερικού. Τo νέο Versys, άλλωστε, ετοιμάζεται να ριχτεί σε μια κατηγορία απαιτητική και ιδιαιτέρως ανταγωνιστική και έπρεπε το θολό τοπίο να ξεκαθαριστεί. Στην… πολυσχιδή κατηγορία του, το Versys 1000 θα έρθει αντιμέτωπο με μοτοσικλέτες επιδόσεων, όπως είναι το Ducati Multistrada 1200, μοντέλα με νέες τεχνολογίες, όπως το Honda Crosstourer, αλλά και μεγαθήρια με σαφείς προτιμήσεις στο χώμα ή την άσφαλτο, όπως τα BMW R 1200 GS Adventure και Triumph Tiger 1050. Τα βασικό του όπλο για να ξεχωρίσει είναι ο μοναδικός εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας στην κατηγορία, αλλά η Kawasaki δεν έμεινε εκεί. Χάρισε στο Versys τεχνολογία, άνεση, μεταφορικές δυνατότητες και έναν χαρακτήρα που δεν πρόκειται να πει όχι στη διασκέδαση και στη sport οδήγηση. Όλα αυτά μπορεί να μην ακούγονται εντυπωσιακά στα χαρτιά, στην πράξη, όμως, το Kawasaki Versys 1000 προσφέρει περισσότερα απ’ όσα δείχνει. Και το ταξίδι στην Τενερίφη, όπου οδήγησα το νέο μοντέλο με φόντο το τρίτο σε υψόμετρο ηφαίστειο του κόσμου, το φημισμένο El Teide, ήταν η καλύτερη αφορμή για να το διαπιστώσω.
Voge DS900X 2025: Νέα έκδοση με Euro5+ και Cornering ABS
Honda CBR 650R E-Clutch - Υποψήφια για Best Moto by LS2
Παρουσιάστηκε στην Ελλάδα η Honda CB1000 Hornet
Ποια μάρκα δέχεσαι να πληρώνεις ακριβότερα;
Yamaha Niken GT: Αναβαθμίζεται σύντομα με κινητήρες σε κάθε τροχό και Y-AMT;
PIAGGIO LIBERTY: Αναβάθμιση για το 2025 με Euro5+, νέα εργονομία & περισσότερη τεχνολογία
Hyosung Adventure 250: Νέο μικρό adventure από την Hyosung με V2 κινητήρα 250 κ.εκ.
Daytona Trevis 125: Πρακτικό & οικονομικό με πάτωμα, μανιβέλα & τιμή 1.995 ευρώ
Βάση Tanklock S430 Universal Givi
Ενδοεπικοινωνία Sena 60S-01 μονή
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr