Ο κινητήρας του V-Rod δεν μοιάζει με κανενός άλλου Harley και θα εκπλήξει με τη δύναμή του, ακόμα και εκείνους που δεν είναι συνηθισμένοι στα μοντέλα της αμερικάνικης εταιρείας
Το μοτέρ των 1.130 κ.εκ. έχει ένα μονοκόμματο κομμάτι σφυρηλατημένου στροφαλοφόρου και αποδίδει το εντυπωσιακό νούμερο των 115 ίππων στις 8.250 σ.α.λ. Διαθέτει διπλούς επικεφαλής εκκεντροφόρους, οι οποίοι κινούνται από αλυσίδες με υδραυλικούς τεντωτήρες, λειτουργώντας έτσι τις 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η απουσία κραδασμών (πρωτοφανές σε Harley) οφείλεται στις ελαστικές βάσεις, οι οποίες βρίσκονται μεταξύ του κινητήρα και του πλαισίου, αλλά και στον αντικραδασμικό άξονα, ο οποίος κινείται αντίθετα από τη φορά του στροφαλοφόρου. Το σημαντικότερο όμως χαρακτηριστικό του είναι η ροπή, που αγγίζει περίπου τα 11 κιλά στις 6.600 σ.α.λ., νούμερο που θα αφήσει πραγματικά άφωνους όσους θα έχουν την τύχη να το οδηγήσουν και όσους θα έχουν την ατυχία να βρεθούν δίπλα του! Πραγματικά, δεν μπορείς να κρατηθείς και να μην ανοίξεις το γκάζι, μόνο και μόνο για να νιώσεις τη ροπή να σε χτυπάει στην πλάτη, καθώς το μακρύ V-Rod εκσφενδονίζεται στην κυριολεξία μπροστά, χαρίζοντας έτσι στον οδηγό ένα μακρύ χαμόγελο ευχαρίστησης. Πρώτη φορά αποδίδεται τόση δύναμη από έναν κινητήρα παραγωγής της Harley. Για την τελική ταχύτητα, μην εκπλαγείτε, αν δείτε το ταχύμετρο να αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα!