LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
King of the road
Κινητήρας
Η ροπή δεν είναι ντροπή
Για τον κινητήρα του Rocket III έχουν ακουστεί πολλά, και όχι άδικα, καθώς πρόκειται για το μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα που έχει βγει στην παραγωγή, ενώ διαθέτει και το εξωπραγματικό νούμερο ροπής των 20 kgm. Το 90% της ροπής κάνει την εμφάνισή του σχεδόν από το ρελαντί, παρέχοντας μοναδικές επιδόσεις και επιταχύνσεις στη μοτοσικλέτα, παρά τα 320 "στεγνά" κιλά του. Ο καθένας από τους τρεις κυλίνδρους έχει χωρητικότητα σχεδόν 760 κ.εκ., ενώ η απόδοσή του φτάνει τους 142 ίππους. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο διαμήκη άξονα της μοτοσικλέτας και τροφοδοτείται από σώματα ψεκασμού διαμέτρου 58 χιλ. με διπλές πεταλούδες. Το τεράστιο νούμερο ροπής ανάγκασε την Triumph να χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά άξονα, την σχεδίαση του οποίου ανέλαβε ο οίκος Graziano, που κατασκευάζει συστήματα μετάδοσης για την Ferrari. To κιβώτιο των πέντε σχέσεων κινείται με αντίθετη φορά από το στρόφαλο, για εξισορρόπηση της αδράνειας, ενώ ο κινητήρας διαθέτει και αντικραδασμικό άξονα.

 
 Triumph Rocket III
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Θέση οδήγησης
Κινητήρας
Oδηγώντας
Ποιότητα Κατασκευής
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ