LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Εχθρός προ των πυλών
Οι αλλαγές
Το νέο Daytona
Η αγγλική φίρμα φαίνεται πως έδωσε περισσότερο βάρος στο να διαμορφώσει το χαρακτήρα μίας καθημερινής supersport μοτοσικλέτας, παρά στο να προβεί στην κατασκευή ενός καθαρού superbike στα 600 κ.εκ. Οι αλλαγές που έγιναν στο φετινό μοντέλο δεν είναι πολλές, αλλά «χτύπησαν» εκεί ακριβώς όπου υπήρχαν προβλήματα. Ετσι, για φέτος το Daytona 650 εμφανίζεται με 47 επιπλέον κυβικά, χάρη στην κατά 3,2 χιλιοστά μεγαλύτερη διαδρομή, που ανέβασε τη συνολική χωρητικότητα στα 646 κ.εκ. Αποτέλεσμα της αύξησης αυτής ήταν και η αύξηση της ιπποδύναμης στα 112 άλογα, η οποία μάλιστα εμφανίζεται 250 στροφές χαμηλότερα, δηλαδή στις 12.500, προδίδοντας έτσι και τη δουλειά που έγινε στις μεσαίες. Αλλη μια αλλαγή ουσίας είναι η αντικατάσταση του παλαιότερου λεβιέ ταχυτήτων με έναν αρθρωτό, που πλέον δίνει μαλακότερη αίσθηση στις αλλαγές, στοιχείο για το οποίο ευθύνεται και ο ανανεωμένος συμπλέκτης, ο οποίος φέρει 7 δίσκους αντί 9 του προηγούμενου μοντέλου. Επίσης, στη θέση του ανοξείδωτου τελικού της εξάτμισης υπάρχει τώρα ένα βαμμένο μαύρο, το οποίο μάλιστα παράγει και έναν πολύ… αντρίκειο θόρυβο.

 
 Triumph Daytona 650
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι αλλαγές
Η πρώτη επαφή
Οδηγώντας
Σε γενικές γραμμές


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ