LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ninja: η εισβολή
Σχεδίαση / Θέση οδήγησης / Χώροι
Εμφάνιση αλλά και ουσία
aprilia, aprilia, aprilia atlantic , kawasaki - Τρομακτικά ήσυχη η νύχτα, τυλίγει στο σκοτεινό πέπλο της το παλάτι του Αυτοκράτορα. Ο στρατηγός Minamoto Yoritomo, όμως, παραμένει άγρυπνος. Ανήσυχες σκέψεις βασανίζουν το μυαλό του. Είναι άραγε αληθείς οι πληροφορίες που οι κατάσκοποι του μετέφεραν από το διπλανό λιμάνι; Το ένστικτό του δεν μπορεί να κάνει λάθος. Η ατμόσφαιρα
Η θέση οδήγησης του Sprint τοποθετεί το σώμα σε κάθετη θέση, με τα πόδια σε ορθή γωνία, ενώ δεν θα βολέψει τους πολύ ψηλούς. Η προστασία κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα.
Το επόμενο πρωί ήταν η μέρα για την οποία είχε καθοριστεί το πρώτο test ride, το οποίο θα μας έδινε και τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις από το νέο Atlantic. Η προκαθορισμένη διαδρομή περιλάμβανε από αργές και χαλαρές βόλτες μέσα στην πόλη, μέχρι γρήγορες ευθείες και ανοιχτές αλλά και κλειστές στροφές στα περίχωρα. Ενα δηλαδή πλήρες δρομολόγιο, έτσι ώστε να μπορέσουμε να εκτιμήσουμε τις χάρες του Sprint. Προσπαθώντας να βάλεις μπροστά το νέο scooter, αντιλαμβάνεσαι ότι κάτι δεν κάνεις σωστά, καθώς η μίζα δεν ανταποκρίνεται. Και πολύ καλά κάνει, βέβαια, καθώς η Aprilia προσφέρει στο στάνταρ εξοπλισμό ένα καινούργιο ηλεκτρονικό αντικλεπτικό σύστημα, το οποίο λειτουργεί σαν immobilizer. Αν δεν το απενεργοποιήσεις, δεν πρόκειται να ακούσεις τον κινητήρα. Αφού λοιπόν ακολουθήσεις τη διαδικασία, ανεβαίνεις επάνω στην όσο-φαρδιά-χρειάζεται σέλα και παρατηρείς ότι οι κραδασμοί δεν είναι αυτοί που περίμενες. Ο καινούργιος αντικραδασμικός άξονας, τελικά, κάνει δουλειά! Στο πρώτο ήρεμο άνοιγμα του γκαζιού, το Sprint ρολάρει χαλαρά από στάση, ενώ οι πρώτες εντυπώσεις όσον αφορά τη στιβαρότητα και την κατευθυντικότητα, είναι πραγματικά πολύ καλές. Το σώμα σου βρίσκεται σε κάπως όρθια θέση, δίνοντάς σου την αίσθηση ότι ελέγχεις τη μοτοσικλέτα, ενώ το τιμόνι βρίσκεται χαμηλά, ξεκουράζοντας έτσι τα χέρια. Η ζελατίνα είναι αρκετά μεγάλη για να καλύψει ποικιλίες… μεγεθών, ενώ τα γόνατα σχηματίζουν σχεδόν ορθή γωνία. Εδώ να σημειώσουμε ότι οι αρκετά ψηλοί (περίπου άνω του 1.85) θα συναντήσουν προβλήματα, καθώς το κοντό τιμόνι δεν αποτελεί πλεονέκτημα για τέτοια μεγέθη τερματίζοντας στα γόνατα του αναβάτη σε κάθε στροφή, ενώ τα πόδια δεν μπορούν να απλωθούν μπροστά και να πατήσουν στα υπό κλίση επίπεδα της ποδιάς. Αυτές, όμως, είναι οι θυσίες των "μαζεμένων" διαστάσεων και των "ελαφρών" κατασκευών. Ωστόσο, δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί ότι δεν θα νιώσεις άνετα επάνω στο Sprint και ο κύριος λόγος γι' αυτό είναι η ευκολία στην οδήγηση. Τελικά, είχε δίκιο η Aprilia όταν μίλαγε για ευκολοδήγητη, ελαφριά και διασκεδαστική μοτοσικλέτα. Ασε που είναι και πολύ όμορφη! Δεν υπήρχε πραγματικά σημείο στη διαδρομή μέσα στην πόλη που να μην γυρίσει κάποιος περαστικός και να κοιτάξει το νέο Atlantic. Οι καθαρές γραμμές με τις αρκετές γωνίες και τα όμορφα χρώματα, δίνουν μία elegant όψη στο Sprint, η οποία σε συνδυασμό με τα νέα φωτιστικά σώματα και τις μικρομέγαλες διαστάσεις, συνθέτουν ένα σύνολο που "κολλάει" στο μάτι. Αλλη μία όμορφη μοτοσικλέτα, λοιπόν, από τα ιταλικά σχεδιαστήρια.

 
 Aprilia Atlantic 500 Sprint
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Λίγα λόγια για το Monte Carlo
Το ταξίδι
To μοντέλο
Η παρουσίαση
Σχεδίαση / Θέση οδήγησης / Χώροι
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ