Σίγουρα, πολλοί από εσάς θα αναρωτιέστε αν, και κατά πόσο, η νέα Κ μοιάζει με τις μέχρι τώρα κυρίαρχες ιαπωνικές high-tech κατασκευές της κατηγορίας. Η απάντηση λοιπόν στην ερώτηση αν η νέα Κ τους μοιάζει, είναι απλά, όχι. Και αυτό όχι γιατί η K1200S δεν μπορεί να τις κοιτάξει στα μάτια, αλλά γιατί προσεγγίζει την κατηγορία με ένα δικό της, μοναδικό τρόπο, ακόμη και σε σχέση με τις προγενέστερες BMW.
Με τη νέα Κ, η BMW κάνει βουτιά σε βαθιά και άγνωστα νερά, και μάλιστα χωρίς… μπρατσάκια! Η BMW με αρκετό "θράσος", θα έλεγα, μπαίνει πολύ δυναμικά στο παιχνίδι. Μοιάζει σαν ένα τέρας που ξύπνησε από ένα βαθύ λήθαργο, με μεγάλη και καταστροφική μανία. Η δύναμη με την οποία "έσκασε" όμως η Κ στον κόσμο των επιδόσεων, μας δίνει την ευκαιρία να γίνουμε αυστηροί, πολύ αυστηροί μαζί της: "Είναι δύσκολο, αγάπη μου, να ανέβεις στην κορυφή του κόσμου με την πρώτη".
Η νέα K1200S, παρά τη χρήση εξαιρετικά προηγμένων τεχνολογικών συστημάτων και έξυπνων εφαρμογών σε ένα σύνολο 100% αντίθετο της πεπατημένης, δεν καταφέρνει να εξαλείψει μερικά προβλήματα. Αναρωτιέμαι αν η συνήθης επιμονή της BMW να κάνει χρήση αντισυμβατικών συστημάτων είναι προϊόν επίμονης και αυστηρής επιστημονικής μελέτης ή περισσότερο μια κίνηση εντυπωσιασμού. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το ανατρεπτικό Duolever (η επινόηση και η βασική ιδέα ανήκουν στο Βρετανό εφευρέτη Norman Hossack από τη δεκαετία του '80), πέραν της απόλυτης, ακλόνητης και "γρανιτένιας" συμπεριφοράς του στο δρόμο, δεν εξαλείφει την τάση της μοτοσικλέτας να επανέλθει στην όρθια θέση, πατώντας μπροστινό φρένο μέσα στη στροφή.
Το φαινόμενο δε, γίνεται ιδιαίτερα αισθητό ακόμη και με ένα διακριτικό τσίμπημα στη μανέτα. Παράλληλα, όμως, είναι πολύ εύκολο να ρίξεις το βάρος σου και η Κ να ξαπλώσει ξανά, συνεχίζοντας την ακλόνητη πορεία της. Επίσης, στις χαμηλές ταχύτητες, το τιμόνι έχει την τάση να διπλώνει προς τα μέσα, κάτι που συμβαίνει όμως μέχρι τα 30 χλμ./ώρα.
Στα τεράστια σαμάρια της εθνικής (εκείνα που δεν βλέπεις, αλλά νιώθεις), και μόνο εκεί, το πίσω μέρος της Κ πλέει. Αντίθετα, στις κοφτές και εγκάρσιες ανωμαλίες, σε μεγάλες ταχύτητες και κλίσεις, η μοτοσικλέτα παραμένει υπερβολικά σταθερή και ατάραχη. Με λίγες στροφές στη "remote" προφόρτιση, το φαινόμενο μειώθηκε, αλλά δεν εξαλείφθηκε.
Ενας από τους πιο ενδιαφέροντες προβληματισμούς του ταξιδιού ήταν το κυνήγι της εφικτής τελικής. Με την ευκαιρία, η τελική ταχύτητα της Κ βρίσκεται κάπου στα 283 χλμ./ώρα.