Σταθερό και προβλέψιμο, τόσο στις στροφές όσο και στις ευθείες, με πολύ καλή συμπεριφορά για την κατηγορία του.
Τι άλλο θα περιμένατε από ένα τέτοιο scooter; Μιας και μοιράζεται το ίδιο… εργοστάσιο με το C-Tech, αλλά ζυγίζει πολύ λιγότερο, θα μπορούσε κανείς να υποθέσει με ασφάλεια, ακόμα και πριν το οδηγήσει, ότι το Blaster είναι αρκετά γρήγορο. Και φυσικά, μόνο λάθος δεν θα έκανε!
Το ταχύμετρο ανεβαίνει γρήγορα προς την τελική ένδειξη των 80 χλμ./ώρα, ενώ δεν θα είναι λίγες οι φορές που θα ζητήσει ακόμα μία διαγράμμιση παραπάνω! Η στιβαρή κατασκευή, το κοντό μεταξόνιο και η πολύ καλή κατανομή βάρους, κάνουν αυτό το scooter πραγματικό παιχνιδάκι στους ελιγμούς. Με τόσο μικρό βάρος στην… πλάτη του, ο κινητήρας αποδίδει πολύ καλά κατά την επιτάχυνση και αυτός ακριβώς είναι ο συνδυασμός που κάνει το Blaster τόσο ευχάριστο.
Οι μικρές σε διάμετρο ζάντες με τα μεγάλα ελαστικά και το μεγάλο προφίλ, συμβάλλουν στην άνεση τόσο, όσο και οι πολύ καλά ρυθμισμένες αναρτήσεις, οι οποίες δεν θα καταπονήσουν τη μέση σας, ενώ παράλληλα θα δώσουν και τη σωστή πληροφόρηση στις στροφές. Αχ, οι στροφές!
Είναι πραγματικά αξιοσημείωτο το πόσο εύκολα γέρνει το λεπτό κορμί του το Blaster στις στροφές. Θα τολμήσουμε να πούμε, ευκολότερα και από το C-Tech, και μόλις το οδηγήσετε θα μας θυμηθείτε! Εσείς δεν έχετε να κάνετε και πολλά πράγματα, πέρα από το να "ρίξετε" το βάρος σας στο εσωτερικό και να αφήσετε εκείνο να κάνει τα υπόλοιπα. Πριν καλά-καλά το καταλάβετε, θα βρίσκεστε ήδη στην έξοδο.
Η επιτάχυνση από στάση πάλι, είναι ένα… άλλο θέμα. Είναι εκπληκτικό το πόσο γρήγορα επιταχύνει αυτό το… πραγματάκι στα φανάρια, αφήνοντας λοιπούς scooterόβιους με το στόμα ανοιχτό, να καταπίνουν το δίχρονο καπνό του. Μετά τα πρώτα 50 μέτρα θα βρίσκεται χρόνια μακριά από οποιοδήποτε άλλο 50άρι και θα συνεχίζει ακάθεκτο, έχοντας σαν σύμμαχο την αναλογία κιλών/ίππων.
Είναι πλέον επίσημο, το γυρολόγιο της πόλης βρήκε στο πρόσωπο του Blaster έναν νέο και πολύ σοβαρό ανταγωνιστή.