Ταϊβάν. Μία χώρα η οποία έγινε γνωστή στο κόσμο της μοτοσικλέτας κυρίως για τα φθηνά εργατικά της χέρια, στοιχείο το οποίο την έκανε αγαπητή σε αρκετούς ευρωπαίους κατασκευαστές. Η γενική άποψη είναι πως, ό,τι προέρχεται από την Ταϊβάν, είναι φθηνό, άρα ποιοτικά κατώτερο. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα τεστ τα οποία έρχονται για να αναιρέσουν κάποια...δεδομένα και να φανερώσουν την αλήθεια!
Ομορφα LED φωτιστικά σώματα πίσω.
Απ' ότι φαίνεται τελικά, δεν είναι μόνο οι ευρωπαίοι ξύπνιοι! Πήρε βέβαια λίγο καιρό, αλλά τελικά οι Ταϊβανέζοι κατάλαβαν ότι μπορούν και εκείνοι να χρησιμοποιήσουν τα δικά τους χέρια και όχι μόνο να εισβάλουν στη παγκόσμια αγορά, αλλά να την ανταγωνιστούν κιόλας.
Ενα-ένα βήμα όμως, καθώς οι μεγάλες αλλαγές θέλουν και μεγάλη υπομονή και αυτό είναι κάτι το οποίο μας το έχει μάθει η ιστορία γενικότερα! Ένα από αυτά τα πρώτα βήματα είναι και το GTS των 250 κυβικών της SYM.
Ενα καινούργιο scooter κατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου στη μακρινή αυτή χώρα, το οποίο έρχεται σαν "σφήνα" να εισβάλει στα χωράφια του ευρωπαϊκού (ως επί το πλείστον) ανταγωνισμού. Τι έχει να προσφέρει; Πάρα πολλά, όπως θα δείτε παρακάτω. ¶λλωστε δεν είναι τυχαίο το ότι η τιμή του είναι εφάμιλλη των υπολοίπων στη κατηγορία του, καθώς εφάμιλλη είναι και η ποιότητα κατασκευής του και αυτό είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που προσέχεις επάνω του.
Αρχικά της SYM αντικαθιστούν την επωνυμία SanYang Motors, μία εταιρεία η οποία χρονολογείται από το 1954 και έχει εξαπλώσει τις δραστηριότητές της σε αρκετούς τομείς εκτός από τις μοτοσικλέτες, όπως αυτούς της βιομηχανίας αλλά και της κατασκευής αυτοκινήτων. Μία εταιρεία η οποία μπορεί μέχρι στιγμής να ήταν κάπως άγνωστη στο ευρύ μοτοσικλετιστικό κοινό, αλλά αποφάσισε να ξεφύγει από τα Ασιατικά πλαίσια και να δοκιμάσει τις δυνατότητές της στη δύσκολη ευρωπαική αγορά.
Επίσης σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι το 1962, σε συνεργασία με τη Honda, η SYM έγινε η πρώτη εταιρεία στη Ταιβάν η οποία κατασκεύαζε μοτοσικλέτες με κινητήρες χωρητικότητας 50, 150 όπως επίσης και 160 κυβικών, ενώ το 1981 έφτιαξε το πρώτο της scooter.
Καλό είναι επίσης να γνωρίζουμε ότι περίπου 13 χρόνια αργότερα η παραγωγή της ξεκίνησε να ξεπερνά τις 5 εκατομμύρια μονάδες το χρόνο!
Μία εμπειρία λοιπόν 25 περίπου χρόνων στη κατασκευή μοτοσικλετών δεν είναι καθόλου αμελητέα όχι μόνο για εμάς τους αγοραστές, αλλά και για τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Αυτά τα λίγα λοιπόν για τη SYM, έτσι για να ξέρουμε τι αντιμετωπίζουμε.
Σκεφτείτε λίγο το νούμερο που αναφέραμε παραπάνω, πάνω από 5 εκατομμύρια μοτοσικλέτες κάθε χρόνο! Δεν είναι καθόλου αστείο νούμερο, ιδιαίτερα για κατασκευάστρια εταιρεία μοτοσικλετών. ¶λλωστε, όπως έλεγε και μία διαφήμιση της αμερικάνικης McDonnell Douglas παλαιότερα, "όταν έχεις κατασκευάσει 100.000 από οτιδήποτε, τότε αναγκαστικά έχεις γίνει πολύ καλός σε αυτό!".
Αυτό το παράδειγμα δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερο αντιπρόσωπο από τη SYM. Όχι μόνο 100.000, αλλά 5 εκατομμύρια κατασκευάζει και μάλιστα κάθε χρόνο! Μία από αυτές είναι και το GTS των 250 κυβικών το οποίο μπορεί ναι μεν να βρίσκεται ακόμα στα…σπάργανα και να έχει ακόμα χώρο για βελτίωση, αλλά δεν παύει να υφίσταται σαν μία πολύ καλή λύση στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Μία μοτοσικλέτα η οποία έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα απ’ όσα σας αφήνουν να νομίζετε οι...ενδοιασμοί! Ένα mega scooter 250 κυβικών το οποίο θα σας δώσει αν μη τι άλλο, χώρους, πολυτελή εμφάνιση, καλή ποιότητα κατασκευής και έναν καλό κινητήρα.