• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Total Erase…
Κινητήρας
Ε-Razor, όπως λέμε ξυράφι
kawasaki - ...ή ελληνιστί, Ολική Διαγραφή. Τίτλος περιπετειώδους ταινίας επιστημονικής φαντασίας, που στην προκειμένη περίπτωση βρίσκει ερμηνεία ως μια συντομότατη και μονολεκτική περιγραφή του νέου ER-6n. Total Erase… Κάντε ολική διαγραφή σε ό,τι ξέρατε και βάλτε νέα δεδομένα στο μυαλό σας. Νέα δεδομένα, μιας νέας φιλοσοφίας, μιας νέας εποχής, μιας νέας Kawasaki, ενός νέου ER-6n.
Στο πρόγραμμα του ER-6n δε θα μπορούσαν να λείπουν και οι σούζες. Εύκολα και με 2η.
Αυτός ο κινητήρας λοιπόν, ουδεμία σχέση έχει με ό,τι ξέρατε. Βασισμένος κατά το "ήμισυ" σε αυτόν του ZX-12, βρίσκεται έτη φωτός μακριά από το μαθουσάλα δικύλινδρο του GPZ 500, που αργότερα πήγε στο KLE 500 και στη συνέχεια στο ER-5. Και σημειώστε: Δε σηματοδοτεί απλά τις νέες προσδοκίες του ιαπωνικού κολοσσού, αλλά θέτει τα νέα standards σε ολόκληρη την κατηγορία που κατατάσσεται. Με κιβώτιο τύπου κασέτας, ειδική ηλεκτροχημική επίστρωση στις επιφάνειες των αλουμινένιων κυλίνδρων, special σχεδίαση του συστήματος λίπανσης, αντικραδασμικό άξονα, ψεκασμό αυλών 38χιλ., πλήρη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro3 χωρίς θυσίες, ένα ολόκληρο χρόνο πριν την εφαρμογή τους και 72 ολόκληρους ίππους (συν κάτι ψιλά), θα ήταν πρέπον από μέρους μας, αν τον αποκαλούσαμε... μικρό διαμάντι. Το πιο εντυπωσιακό χάρισμα του νέου δικύλινδρου της Kawasaki είναι τα πρωτοφανή αποθέματα ροπής του, σε ολόκληρο το φάσμα λειτουργίας του. Μόνο ψεγάδι του, το σκορτσάρισμα κάτω από τις 2.000σ.α.λ. με έκτη και τέρμα γκάζι. Μα είμαστε σοβαροί; Χαλάλι. Μετά τις 3.500 δουλεύει πεντακάθαρα, ανεβάζει στροφές γρήγορα και γεμάτα μέχρι τις 10.000. Ο ήχος και η χροιά του, παρά τη σχετικά υψηλή συμπίεση της τάξης του 11,2:1, αρχικά δεν προϊδεάζουν για τις επιδόσεις του. Πόσο μάλλον και ο καθόλου μπάσος ήχος του, που θυμίζει πολύ μικρότερο κινητήρα (υπαίτια...η εξάτμιση). Και ο χρονισμός του όμως δεν είναι άγριος, μα κάθε άλλο. Όλη η προσοχή, σύμφωνα και με την Kawasaki, έχει δοθεί στις μεσαίες, κάτι που προδίδεται και από τη χαμηλή κατανάλωση. Και ακριβώς εδώ, βάζει το χεράκι της η τεχνολογία. Πώς γίνεται να βγάλεις 72 ίππους, από έναν ήπια χρονισμένο κινητήρα, με τόσο χαμηλή κατανάλωση, συν τις αυστηρότατες προδιαγραφές Euro3; Έλα μου ντε; Η απάντηση απλά είναι: Τεχνολογία υλικών, μικρές μάζες, εξελιγμένη ηλεκτρονική διαχείριση και διατριβή στους νόμους της θερμοδυναμικής. Το κιβώτιο του νέου μοτέρ, είναι ακριβέστατο, αλλά και σφιχτό. Έχει αίσθηση και σε γρήγορες αλλαγές θα αρέσει. Οι 6 σχέσεις αλλάζουν ταχύτατα και με απόλυτη ακρίβεια. Σφιχτός είναι και ο συμπλέκτης (ρυθμίζεται σε 4 θέσεις), όχι όμως σε σημείο να κουράσει.

 
 Kawasaki ER6-n
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Κινητήρας
Αναρτήσεις / Φρένα
Συμπέρασμα