LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Trailing the Pegasus…
Οδηγώντας
aprilia, aprilia, aprilia pegaso  - …στα ίδια μονοπάτια που χάραξε και το πρώτο φτερωτό άλογο της Aprilia πριν 16 χρόνια.
Και αυτός ο Πήγασος, με τον κωδικό Trail, είναι η πραγματική εξέλιξη του Πήγασου που όλοι ξέραμε.
Το Trail διαθέτει ακριβώς όσα στοιχεία λείπουν από το Strada. Συγκαταβατικότητα του μπροστινού συστήματος, αδιαφορία για την ποιότητα του οδοστρώματος, δυνατότητα εύκολης κίνησης στο χώμα, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ευελιξία στο στρίμωγμα της πόλης, μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης και καταλληλότερες διαστάσεις για τον οδηγό μέσου ύψους. Ένα από τα ευκολότερα πράγματα στον κόσμο λοιπόν, είναι να διαπιστώσεις τις διαφορές που έχει το Trail από το Strada στο δρόμο. Ο μεγαλύτερος τροχός (19'' αντί 17''), η ανύψωση του μπροστινού μέρους, και συνεπακόλουθα η δημιουργία μεγαλύτερης κάστερ και τρέιλ (ίχνους), έχουν κάνει τη συμπεριφορά του μπροστινού μέρους του Trail, και συνεπώς και ολόκληρης της μοτοσικλέτας, πιο αργή, πιο απαθή και πιο ακλόνητη. Οι μάζες στο μπροστινό μέρος του νέου Trail είναι πιο απλωμένες, και οι μοχλοί που απαιτούνται στις άκρες του τιμονιού μεγαλύτεροι. Αλλά και η νέα μπροστινή ζάντα έχει ακτίνες και η υπαρκτή ελαστικότητα του τροχού δημιουργεί μια αίσθηση φιλικότητας, και συγχώρεσης σε όλα τα λάθη . Και το πιρούνι (χωρίς ρυθμίσεις), αλλά και το αμορτισέρ (δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς) έχουν ψιλοσφιχτά settings. Τόσο ώστε η μοτοσικλέτα να διατηρεί καλή και διαρκή επαφή με την άσφαλτο, με ικανοποιητική πληροφόρηση, αλλά και τόσο ώστε να μπορεί να κινηθεί και στο χώμα, περισσότερο από "απλά". Όλα τα προηγούμενα είναι και οι αναμενόμενες μεταβολές που θα έπρεπε να ίσχυαν στο Trail, όπως γινόταν και σε οποιαδήποτε άλλη μοτοσικλέτα. Η μόνη διαφορά είναι ότι στο Trail έχουν έρθει και έχουν δέσει εκπληκτικά. Η γεωμετρία της μοτοσικλέτας δεν έχει γίνει αργή, και σε καμία περίπτωση το Trail δεν υστερεί στον τομέα διασκέδαση. Κάθε άλλο. Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι απολαυστική, τα περιθώρια κλίσης πολύ μεγάλα, και η δεκτικότητά του στις αλλαγές κλίσεων, ζηλευτή. Και κάτι άλλο, οι σούζες και τα endo δεν είναι έξω απ' το πρόγραμμά του. Ω, ναι. Η θέση οδήγησης είναι παρόμοια με του Strada. Το τιμόνι είναι στενό, οι άκρες του κάνουν γωνίες προς τα πίσω, και είναι τοποθετημένο ψηλά σε σχέση με τη σέλα. Επίσης, η ζελατίνα κάνει πολύ καλή δουλειά και ο απαλός κόκκινος φωτισμός του ταμπλό το βράδυ είναι πανέμορφος. Η θέση του οδηγού είναι εξίσου άνετη, τα μαρσπιέ του όμως είναι τοποθετημένα λίγο ψηλότερα απ' ότι θα' πρεπε. Μερικές φορές τα γόνατα του θα βρουν στους αγκώνες σας… Το νέο Trail λοιπόν, είναι ακριβώς αυτό που φαίνεται. Σας φαίνεται άνετο; Είναι. Σας φαίνεται ταξιδιάρικο; Είναι. Αναρωτιέστε αν έχει ικανότητες στο χώμα; Έχει. Σας φαίνεται ότι είναι ποιοτικό; Είναι. Σας φαίνεται όμορφο; Όπα, εδώ πατάμε λίγο φρένο… Όσο για το νέο ψηλό φτερό του Trail…μάλλον θα το λέγαμε αταίριαστο και αντιλειτουργικό γιατί δεν τα πάει καλά με τα νερά.

 
 Aprilia Pegaso Trail 650
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Κινητήρας
Φρένα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ