Οι επιλογές στο πακέτο φρένων, πλαισίου και αναρτήσεων ακολουθούν θα λέγαμε την πεπατημένη οδό, αντίθετα με όσα συμβαίνουν στον τομέα του κινητήρα.. Συμβατικές λύσεις, λοιπόν, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει πως το μοντέλο υστερεί σε αυτούς τους τομείς. Κάθε άλλο μάλιστα, καθώς λειτουργούν άκρως ικανοποιητικά και σε συνδυασμό με τους μεγάλους τροχούς εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα σταθερότητας και ενεργητικής ασφάλειας.
Στο εμπρός τμήμα του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου συναντάται τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια 33 χιλ. και διαδρομή 100 χιλ., ενώ πίσω αναλαμβάνουν δράση δύο αμορτισέρ διαδρομής 82 χιλ. με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου σε τρεις θέσεις. Την ευθύνη για την επιβράδυνση της κατασκευής φέρουν ένας δίσκος στον μπροστινό τροχό, διαμέτρου 220 χιλ. με διπίστονη δαγκάνα και ένα ταμπούρο στον πίσω με διάμετρο 130 χιλ.. Στα θετικά συγκαταλέγεται το γεγονός πως υπάρχει σύστημα συνδυασμένης πέδησης, κάτι που σημαίνει πως η αριστερή μανέτα ενεργοποιεί ταυτόχρονα εμπρός και πίσω φρένο, ενώ η δεξιά μόνο το εμπρός.