Φιλικό και σταθερό ακόμα και μέσα στην στροφή το Bandit. Δε θα τρομάξει έναν άπειρο αναβάτη και παράλληλα θα του "συγχωρήσει" λάθη
Τελικά, καλά κάναμε και ενδώσαμε στις κλήσεις του Bandit για μια βόλτα, μιας και ο "ληστής" μας αποζημίωσε και με το παραπάνω. Με το που ανεβαίνεις στην σέλα του, αντιλαμβάνεσαι τη διαφορετική του φιλοσοφία σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καθώς η θέση οδήγησης είναι εξαιρετικά άνετη και η δύναμη κάνει την εμφάνισή της από χαμηλά. Η νέα σχεδίαση του ρεζερβουάρ (το οποίο μίκρυνε σε διαστάσεις, διατηρώντας όμως την χωρητικότητα των 20 λίτρων) θέτει τον αναβάτη σε πολύ βολική θέση και αν, μάλιστα, προστεθεί η δυνατότητα ρύθμισης του τιμονιού (αυξάνεται καθ΄ ύψος κατά 10 χιλ. και έρχεται ελαφρώς προς τα πίσω), αλλά και η ρύθμιση της σέλας (χαμηλή θέση 770 χιλ και ψηλή 790 χιλ.), είναι εύκολα αντιληπτό πως καθένας μπορεί να φέρει το Bandit στα μέτρα του. Χωρίς κραδασμούς και με λίγα ντεσιμπέλ να απελευθερώνονται από την 4 σε 1 εξάτμιση το Bandit είναι λειτουργικό σε καθημερινή χρήση, με τον αναβάτη να απολαμβάνει την κάθε διαδρομή, έχοντας τις αναρτήσεις με το μέρος του (στρέφονται εμφανώς προς την άνεση) και ένα σύστημα ABS, το οποίο έχει διακριτική αλλά αποτελεσματική παρουσία. Ο γραμμικός και φιλικός τρόπος που βγαίνει η δύναμη στο δρόμο αποτελεί ένα ακόμα πλεονέκτημα, καθώς δεν απαιτείται συνεχές παιχνίδι με το εξάρι κιβώτιο (προκειμένου να διατηρηθούν οι στροφές σε υψηλά επίπεδα, όπως συνηθίζεται στα τετρακύλινδρα), για να κινηθεί σβέλτα το Bandit. Το νόμισμα έχει, βέβαια, δύο όψεις και ό,τι κερδίζει το μοντέλο χαμηλά το χάνει ψηλά, όπου δεν μπορεί να πιάσει τις εκρηκτικές ιπποδυνάμεις του ανταγωνισμού. Για να μην παρεξηγηθούμε, οι σχεδόν 78 ίπποι του "ληστή" δεν είναι καθόλου λίγοι για το χαρακτήρα του και μη νομίζετε ότι σε μια γρήγορη βόλτα θα παραδώσει τα όπλα αμαχητί. Η λιγότερη δύναμη έχει και τα θετικά της, καθώς δεν απαιτεί χειρουργική αντιμετώπιση του γκαζιού και ο οδηγός μπορεί πιο ελεύθερα να μπει στη στροφή, ενώ παράλληλα θα του "δικαιολογηθούν" πιο εύκολα πιθανοί λάθος χειρισμοί.