LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Eχω και ABS…πάμε μια βόλτα;
Κινητήρας: "Γεμάτος" στις μεσαίες
suzuki, suzuki bandit , suzuki bandit  -
Μας συντροφεύει αρκετά χρόνια (επίσημα από το 1995), αλλά το γερό lifting που υπέστη του έδωσε 56 επιπλέον κυβικά και δύναμη στις χαμηλές και στις μεσαίες.
Το μοτέρ του ανανεωμένου Bandit διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της σειράς, κάτι που μεταφράζεται σε 4 κυλίνδρους εν σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, αεροελαιόψυξη και τροφοδοσία με καρμπιρατέρ Keihin CVK 32. Η μεγάλη διαφορά έγκειται στην αύξηση της χωρητικότητάς του κατά 56 κ.εκ. (με αύξηση της διαμέτρου του εμβόλου στα 65,5 χιλ. από 62,6 χιλ, με τη διαδρομή αυτού να διατηρείται στα 48,7 χιλ.). Τα επιπλέον αυτά κυβικά βελτιώνουν αισθητά την απόδοση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα των στροφών, με την ισχύ να κάνει αισθητή την παρουσία της με το πρώτο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά από την άλλη να απουσιάζει το "ξέσπασμα" που έχουμε συνηθίσει στα τετρακύλινδρα μετά τις 7.000 σ.α.λ. Όπως και να έχει, οι 77,5 ίπποι στις 10.000 σ.α.λ και η ροπή 6 kgm στις 7.800 σ.α.λ δεν είναι ευκαταφρόνητα νούμερα.

 
 Suzuki Bandit 650S ABS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση-Αλλαγές: Περιφερειακή αναβάθμιση
Φρένα: Με όπλο το ABS
Πλαίσιο/Αναρτήσεις: Με γνώμονα την άνεση
Οδηγώντας: ¶νετο και φιλικά γρήγορο
Κινητήρας: "Γεμάτος" στις μεσαίες
Συμπέρασμα: Αυθεντικό Street


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ