Ακλόνητο δείχνει το GSR μέσα στη στροφή. Δύσκολα θα διαταραχθεί η ισορροπία του συνόλου και ακόμα δυσκολότερα θα εμφανιστούν γλιστρήματα. Αρκεί να σημαδέψετε σωστά πριν την στροφή.
To GSR σίγουρα δεν αποτελεί κάποια πρωτότυπη ιδέα, καθώς τα γυμνά streetfighter έχουν γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια. Κινείται, λοιπόν, σε γνωστά μονοπάτια με τον sport και "άγριο" χαρακτήρα του να μην εξαντλείται στον τομέα της εμφάνισης, αλλά να κάνει την εμφάνισή του και σε εκείνους του κινητήρα και της οδικής συμπεριφοράς. Οσον αφορά το μοτέρ, πρόκειται για ένα "εξημερωμένο" αγρίμι, το οποίο στοχεύει στην εξυπηρέτηση πολλαπλών αναγκών, λαμβάνοντας ενέσεις ισχύος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Παρά την πρόθεση, πάντως, για ενδυνάμωση στις μεσαίες, το GSR μέχρι τις 8.000 σ.α.λ παρότι γραμμικό και χωρίς "τρύπες" δεν εντυπωσιάζει κιόλας, είναι απλά γρήγορο.
Από το σημείο εκείνο και έπειτα, όμως, ξεκινά ένα ξέφρενο πάρτι, το οποίο κορυφώνεται μετά τις 9.500 σ.α.λ., διαρκεί μέχρι τις 14.000 σ.α.λ., όπου αρχίζουν τα κόκκινα και συνοδεύεται από ένα "ουρλιαχτό" του κινητήρα που εξιτάρει τις αισθήσεις. Το ευχάριστο για τους γρήγορους της παρέας είναι ότι με την βοήθεια του εξαιρετικού συμπλέκτη μπορείς να καρφώσεις την βελόνα με το ξεκίνημα στις 9.000 σ.α.λ. μπαίνοντας από την αρχή στην περιοχή όπου το GSR βγάζει φωτιές. Με την δύναμη του κινητήρα, λοιπόν, οι ευθείες "καταπίνονται" γρήγορα και έρχεται η ώρα των στροφών, όπου η νέα μοτοσικλέτα της Suzuki συνεχίζει να εντυπωσιάζει. Το στιβαρό πλαίσιο, το σχεδόν αγωνιστικό ψαλίδι και οι σφιχτές (ίσως και λίγο παραπάνω από το ιδανικό) αναρτήσεις εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα σταθερότητας. Το μόνο που χρειάζεται εκ μέρους του αναβάτη είναι να σημαδέψει σωστά. Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το GSR...