Είναι αλήθεια ότι αν και το νέο Daytona 675 αποδεικνύει έμπρακτα τη θέληση των ανθρώπων της Triumph να εξωθήσουν την ιαπωνική πεπατημένη κατασκευής κινητήρων από το Hinckley, το 675 θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως μια μοτοσικλέτα ιαπωνικής τεχνοτροπίας παρά οτιδήποτε άλλο. Παντού… εκτός βέβαια του κινητήρα. Στα ηλεκτρονικά, στα φρένα, στη γεωμετρία, στις νέες μηχανουργικές κατεργασίες, στην αισθητική. Αντίθετα, το δούλεμα του 3κύλινδρου μοτέρ εξακολουθεί να είναι τόσο διαφορετικό και τόσο μοναδικό που δεν μπορούσε με τίποτα να συγκριθεί με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σε δύο ρόδες πάνω σε αυτόν τον πλανήτη. Οι Βρετανοί έχουν ρίξει πολλές ώρες εργασίας πάνω στο νέο 675. Φαίνεται και ακούγεται αμέσως, από το ρελαντί μέχρι και τους κόφτες. Ένα από τα μεγαλύτερα θετικά στοιχεία αυτού του κινητήρα είναι τα απίστευτα αποθέματα ροπής που αποδίδει από πολύ χαμηλά, ακόμα και κάτω από τις 4.000σ.α.λ., όταν οι τετρακύλινδροι κινητήρες αντίστοιχης απόδοσης σ' αυτές τις στροφές απλώς κοιμούνται. Και ακόμα περισσότερο εντυπωσιακή είναι η κορύφωση της απόδοσης, βαθιά στα κόκκινα, με τέτοιο τρόπο, που αν φόραγες ένα ζευγάρι ωτοασπίδες θα ορκιζόσουνα ότι αυτό που καβαλάς δε γίνεται να είναι τρικύλινδρο, σε καμία περίπτωση. Και όλες οι βελτιώσεις του 675, σε ψεκασμό, ανάφλεξη και εξάτμιση, έχουν κάνει αυτόν τον κινητήρα,να ουρλιάζει σαν τετρακύλινδρος, να ξεκολλάει σαν τρικύλινδρος και του έχουν χαρίσει μια απίστευτη γλυκάδα και γραμμικότητα στο γκάζι. Θα ‘χετε ίσως παρατηρήσει κι εσείς ότι όποτε ένας κινητήρας είναι γραμμικός, πάντα δυσκολεύεσαι να καταλάβεις πόσο δυνατός είναι. Ακριβώς το ίδιο ισχύει και στο νέο 675. Παρά όμως το αναπόφευκτα πιο τραχύ δούλεμά του, από τη φύση του, ο τρόπος που ανταποκρίνεται, οι ελάχιστοι κραδασμοί που παράγει και η γλυκιά αμεσότητά του, γίνονται μάρτυρες ενός εξευγενισμένου και αρκετά προσεγμένου κινητήρα. Αντίθετα όμως, το στήσιμο της μοτοσικλέτας ακολουθεί την ίδια οδό με αυτή των Ιαπώνων ανταγωνιστών του. Τη μια και μοναδική οδό που κάνει τα χρονόμετρα να πέφτουν. Το 675 είναι μια επιθετική μοτοσικλέτα, φτιαγμένη για χρήση στην πίστα, αλλά και για να μπορείς να πας για τσιγάρα μέχρι και το περίπτερο. Δε σου βγάζει τα χέρια προσπαθώντας να φτάσεις τα κλιπόν, ούτε μουδιάζουν τα γόνατά σου προσπαθώντας να τα βολέψεις στα μαρσπιέ. Απλά όλα είναι λίγο μαζεμένα. Το ρεζερβουάρ είναι τόσο μικρό που η ύπαρξή του σχεδόν δε γίνεται αισθητή. Όλος ο όγκος της μοτοσικλέτας, και κυρίως το πλάτος της, έχουν μειωθεί πάρα πολύ χάρη στη νέα και διακριτική σχεδίαση των Βρετανών, των μικρότερων πλαστικών επιφανειών και βέβαια τη χρήση του νέου και πολύ μικρότερου σε διαστάσεις τρικύλινδρου κινητήρα. Το ολοκαίνουργιο πλαίσιο είναι ακλόνητο, το ίδιο ακριβώς και το πακέτο πιρούνι/μπροστινό φρένο, που αποτελεί και ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της νέας 675. Κορυφαία αίσθηση, πλούσια πληροφόρηση, τρομερή δύναμη και ένα 675 κολλημένο στην άσφαλτο. Η απόκριση του μπροστινού φρένου είναι άμεση και προοδευτική. Το ίδιο και του πίσω. Η αίσθηση και η απόδοση της νέας τρόμπας-μανέτας της Nissin είναι απλά εκπληκτικές.