Μπορεί να είναι 250 κιλά, αλλά νιώθει πολύ ελαφρύτερο
Ο κινητήρας του Scrambler κατασκευάζεται από τη Fuji Industries, το ίδιο εργοστάσιο δηλαδή που προμηθεύει και στη Subaru τους κινητήρες της. Είναι μονοκύλινδρος 500άρης, παίρνει μπροστά με μίζα και κορδόνι και για τροφοδοσία έχει καρμπυρατέρ 40χιλ. της Mikuni. Η απόδοση του μοτέρ είναι εκρηκτική. Χαμηλά υπάρχουν διαθέσιμα μεγάλα αποθέματα ροπής, ενώ ψηλά η δύναμη είναι άφθονη και έχει μεγάλη διάρκεια. Κάπου ανάμεσα στο Sportsman και το Predator. Η ισχύς του Scrambler περνάει στους πίσω ή και στους 4 τροχούς ομαλά και ελεγχόμενα. Πίσω υπάρχει ενιαίος άξονας 100% μπλοκέ και η κίνηση γίνεται με αλυσίδα. Μπροστά βέβαια λόγω των ψαλιδιών υπάρχει διαφορικό. Η μίζα κατά την εκκίνηση κάνει περίεργους θορύβους (όπως ακριβώς και στο Sportsman 500) και ίσως χρειαστεί και δεύτερη ή και τρίτη προσπάθεια. Ο λεβιές του κιβωτίου κινείται ευθύγραμμα και επομένως στην περίπτωση του Scrambler που οι επιλογές είναι 3 (R, N, F), όλες οι αλλαγές γίνονται αστραπιαία. Κατά την εναλλαγή μεταξύ 2χ4 και 4χ4 το Scrambler δεν είναι απαραίτητο να είναι ακινητοποιημένο. Γίνονται άμεσα και αθόρυβα.