LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
'Παν Μέτρον ¶ριστον' πράξη δεύτερη
Οδηγώντας: Μικρό στο μάτι
kymco, kymco mxu  - Πράξη δεύτερη. Η μεταμόρφωση του MXU αφορά κινητήρα και μετάδοση. Το κουστούμι του παραμένει ακόμα ίδιο και η κατασκευή του χονδρικά παραμένει αναλλοίωτη. Πλαίσιο, πλαστικά, θέση οδήγησης, όργανα, τροχοί και αναρτήσεις διατηρούνται ως έχουν. ¶ρα, δια της ατόπου απαγωγής, το νέο MXU παραμένει γνώριμο σε όσους είχαν επαφή με το 250.
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως καβαλώντας το MXU 300 δε θα βρείτε διαφορές. Η σέλα εξακολουθεί να είναι λίγο κατηφορική προς τα πίσω, μειώνοντας το χώρο πίσω από τον αναβάτη και κάνοντας δύσκολη την "παράνομη" προσπάθεια του συνεπιβάτη να χωρέσει. Οι σχάρες είναι μεγάλες, τα μαρσπιέ (ποδιά) ευρύχωρα και το τιμόνι βρίσκεται τοποθετημένο ψηλά, εξασφαλίζοντας μπόλικο χώρο στα πόδια του αναβάτη. Βέβαια, τα χρώματα είναι νέα, όπως εξάλλου και η δυνατότητα επιλογής "αργού" στο κιβώτιο. Αντικειμενικά, το MXU είναι ένα σχετικά μικροκαμωμένο ATV. Κι όμως μόλις ανέβεις στη σέλα του, έχεις στη διάθεσή σου μεγαλύτερο χώρο απ' ό,τι θα φανταζόσουνα, χάρη στη μεγάλη και μακριά σέλα. Χωρίς να το καταλάβεις λοιπόν, η κατηφορική σέλα σε σπρώχνει σχεδόν πάνω από τους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα το MXU να πετάει εύκολα τη μούρη του, εύκολα στην άσφαλτο, πιο δύσκολα στο χώμα, επειδή απλά πέφτει πολύ βάρος στον πίσω άξονα.

 
 ATV Kymco MXU 300
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας: Μικρό στο μάτι
Κινητήρας- Σαφώς δυνατότερος
Αναρτήσεις: Υπέρ ανέσεως
Φρένα: ¶ψογα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ