LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
15 κ. εκ. διαφοροποίησης
Φρένα
Mέτρια λειτουργία
Αν και ιδιαίτερα το εμπρός φρένο διέθετε καλά στοιχεία, δεν εντυπωσίασε στην πράξη με την απόδοσή του.
Τα φρένα του Activ αποτελούνται από ένα δίσκο εμπρός και ταμπούρο πίσω. Τον εμπρός δίσκο σφίγγει δαγκάνα δύο παράλληλων εμβόλων. Αν και δε δείχνει να υπολείπεται σε δύναμη, θα μπορούσε να είναι και καλύτερο. Επίσης έχει σπογγώδη αίσθηση και αναγκάζει τον οδηγό να διατηρεί επιφυλάξεις. Το πίσω φρένο και αυτό με την σειρά του έδειξε αδύναμο και δε θα μπλοκάρει όσο δυνατά και αν πατηθεί το δεξί πεντάλ. Την κατάσταση σώζει το χαμηλό βάρος του Kymco και η συμπίεση του κινητήρα, που σε κάθε κλείσιμο του γκαζιού ή σε κατέβασμα σχέσης θα ενισχύσουν την επιβράδυνση.

 
 Kymco Activ SR 125
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Φρένα
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Eξοπλισμός
Πλαίσιο - Ψαλίδι
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ