To Deauville είναι μια μοτοσικλέτα που θα λατρέψουν όσοι δεν αρέσκονται στα πολλά κυβικά, στις αστρονομικές ταχύτητες και στις απόλυτες και ακραίας συμπεριφοράς μοτοσικλέτες. Η Honda σχεδίασε μια μοτοσικλέτα γι’ αυτούς που το “easy riding” είναι κουλτούρα.
To Deauville του 2006, διατηρώντας τα στοιχεία του προκατόχου του, ανανεώνεται στα σημεία προσφέροντας ένα διακριτικά, καλύτερο σύνολο. Οι ενδείξεις ήταν σαφείς, το προϊόν δεν έπρεπε να αλλάξει χαρακτήρα αλλά πάνω στην ίδια βάση να χτιστεί κάτι καλύτερο που δε θα το αλλοίωνε στο ελάχιστο. Ένα face lift, λίγα περισσότερα κυβικά, μεγαλύτερη αποθηκευτικοί χώροι και ABS είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στο νέο μοντέλο που τόσο διακριτικά υπάρχουν και λειτουργούν. Ο νέος κυβισμός δεν αναγράφεται πουθενά, η αισθητική ανανέωση θέλει προσεκτική μελέτη για να αναγνωριστεί, κάτι που σίγουρα εξασφαλίζει τη διαχρονικότητα και πως οι αλλαγές ξεκίνησαν με κύριο γνώμονα τη βελτίωση και όχι σαν στοιχείο του Marketing.
Το Deauville ανήκει σε μια δική του κατηγορία αδιαφορώντας για τον ανταγωνισμό. Δεν μοιάζει με τις μοτοσικλέτες της κατηγορίας του, ούτε δείχνει πως έγινε στο ελάχιστο προσπάθεια να τις αντιγράψει ή έστω να τις ανταγωνιστεί. Τραβώντας το δικό του δρόμο κατασκευασμένο όπως πρέπει, απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν ένα δίκυκλο “εύκολο”, που να απαιτεί ελάχιστους περιορισμούς και δυνατότητες από τον οδηγό του. Πανεύκολο, φιλικότατο, λειτουργικό, easy going, με στοιχεία που θα εκτιμήσουν από μοτοσικλετιστές που συνοδεύονται από συνεπιβάτη, με φυσιολατρική κουλτούρα μέχρι εκείνους που θέλουν η μοτοσικλέτα να τους οδηγεί και όχι να την οδηγούνε.
2. Πλήρης σε ενδείξεις ο πίνακας οργάνων και αν και φέτος ανανεώθηκε παραμένει αρκετά κλασικός
3. Η μοναδική ρύθμιση που δέχονται οι αναρτήσεις είναι στο πίσω αμορτισέρ και απευθύνονται στην προφόρτιση του ελατηρίου.
1. Επιδερμικό Face Lift, νέα ζελατίνα και φανάρι όμοιο με του Blackbird αποτελούν τις αισθητικές αλλαγές του φετινού μοντέλου
3. Η μοναδική ρύθμιση που δέχονται οι αναρτήσεις είναι στο πίσω αμορτισέρ και απευθύνονται στην προφόρτιση του ελατηρίου.