Για μια μοτοσικλέτα σαν το Deauville η άνεση οδηγού και συνεπιβάτη είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη σχεδίασή της. Η θέση οδήγησης έχει επανασχεδιαστεί. Αρχικά η σέλα είναι χαμηλότερη ώστε ο οδηγός να πατά ακόμα πιο σίγουρα στο έδαφος. Το τιμόνι με τη σειρά του έχει τοποθετηθεί λίγο ψηλότερα, ώστε τα χέρια του οδηγού κρατώντας το τιμόνι να είναι περισσότερο οριζόντια παρέχοντας μεγαλύτερη άνεση. Οι μικρότερου αναστήματος αναβάτες θα χρειαστούν λίγο μεγαλύτερη προσπάθεια στις μανούβρες και λίγο περισσότερο σκύψιμο για να μπορέσουν να διατηρήσουν και τα δύο τους άκρα σε επαφή με τα γκριπ.
Οι αποθηκευτικοί χώροι έχουν μεγαλώσει και πλέον η αριστερή βαλίτσα είναι στα 27,4 λίτρα από 24 λίτρα, ενώ η δεξιά είναι 26,7 λίτρα από 19,5 λίτρα. Ένα συνολικό κέρδος δηλαδή της τάξης των 10,6 λίτρων, καθόλου άσχημα! Ένα ακόμα στοιχείο που κλέβει την παράσταση στο συγκεκριμένο κομμάτι είναι ότι μεταξύ των δύο βαλιτσών υπάρχει ένα κανάλι επικοινωνίας που επιτρέπει τη μεταφορά μακριών αντικειμένων.