LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Easy Riding
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 115471 αναγνώστες
Με νέα δεδομένα
Το σημείο που έγιναν οι πιο πολλές αλλαγές στο νέο Deauville είναι ο κινητήρα. Ο τελευταίος αποτελεί παλιά καραβάνα στο στρατηγείο της Honda και έχει φορεθεί σε ουκ ολίγες μοτοσικλέτες της. Φέτος δέχτηκε μια σειρά αλλαγών ώστε να εναρμονιστεί με τα νέα δεδομένα τόσο του Deauville όσο και τους περιβαντολλογικούς περιορισμούς. Τα καρμπιρατέρ έδωσαν τη θέση τους στον ηλεκτρονικό ψεκασμό με αποτέλεσμα τόσο τους λιγότερα παραγόμενους ρίπους όσο και την οικονομία καυσίμου. Ο κινητήρας μεγάλωσε τη χωρητικότητά του στα 680 κ.εκ από 647 κ.εκ., ενώ και η συμπίεση έχει αυξηθεί στα 9,2: 1 από 10:1. Η κεφαλή πλέον είναι σύγχρονη και τετραβάλβιδη αντικαθιστώντας την τριβάλβιδη της περσινής έκδοσης. Τα έμβολα επίσης είναι ελαφρύτερα για καλύτερη απόκριση, ενώ τα νέα δεδομένα επηρέασαν και το φιλτροκούτι που μεγάλωσε τον όγκο του. Νέα είναι και η μίζα, ελαφρύτερη και περισσότερο ανθεκτική, ενώ στην προσπάθεια

 
 Δοκιμή Honda Deauville 700 ABS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Πλαίσιο - αναρτήσεις
Θέση οδήγησης—χώροι
Κινητήρας
Φρένα
Προαιρετικός εξοπλισμός
Οδηγώντας: Οφθαλμαπάτη
Συμπέρασμα: Η άλλη πρόταση


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ