Μπορεί ο όγκος του Deauville να είναι σεβαστός αλλά με το που ανέβεις στη σέλα με ένα μαγικό τρόπο κιλά και μέγεθος εξαφανίζονται. Η ευελιξία μπορεί να μην είναι ‘’ξυραφένια’’ αλλά σίγουρα πολύ καλύτερη από ό,τι αρχικά είμαστε προδιατεθειμένοι. Ο κινητήρας είναι αρκετά φιμωμένος από το τεράστιο τελικό της εξάτμισης, ενώ στη μοναδική φορά που θα δηλώσει την παρουσία του είναι στις 7.000 σ.α.λ., που δημιουργεί ένα συντονισμό παράγοντας μικρής έντασης κραδασμούς. Η απόδοσή του έχει σίγουρα γείρει υπέρ της ελαστικότητας και ροπής, εις βάρος φυσικά της δύναμης. Γραμμικός παντού και εύστροφος θα ανεβάσει με σχετική άνεση τη βελόνα του ταχυμέτρου στα 190 χ.α.ω.. Μέσα στην πόλη οι ενσωματωμένες βαλίτσες αποδεικνύεται πώς στις περισσότερες των περιπτώσεων δε θα σταθούν εμπόδιο. Δεν εξέχουν περιττά και αρκεί λίγη ώρα ώστε ο οδηγός να συνηθίσει να υπολογίζει τον επιπλέον όγκο. Το τιμόνι επίσης με το μεγάλο του κόψιμο χαρίζει στο Deauville μικρή ακτίνα περιστροφής
Στο ταξίδι
Στον ανοικτό δρόμο, όπου είναι και το στοιχείο του Deauville, όσο οι ρυθμοί διατηρούνται σε λογικά πλαίσια δε θα διαμαρτυρηθεί ούτε θα δυσαρεστήσει. Μόλις οι ρυθμοί όμως ανέβουν οι πρώτες αδυναμίες θα κάνουν την εμφάνισή τους. Οι αναρτήσεις δε στέλνουν την επιθυμητή πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ και το ελαστικό πλαίσιο, που σε κανονικές συνθήκες οδήγησης προσφέρει ένα απίστευτα φιλικό προφίλ, μόλις το Deauville πιεστεί αρχίζει να δείχνει την αδυναμία του δίνοντας μια ασάφεια. Στην ίδια λογική είναι και το τηλεσκοπικό πιρούνι, που και αυτό θα δείξει τα πρώτα σημάδια στρέβλωσης σε σκληρή χρήση.
Η προστασία από τον αέρα με τη ζελατίνα ακόμα και στη χαμηλή θέση είναι καλή, ενώ όταν ρυθμιστεί στην ψηλότερη ο οδηγός πραγματικά απομονώνεται, αν και με μισό φέρινγκ τα κάτω άκρα έχουν καλή προστασία ακόμα και από τα νερά.
Η θέση του συνεπιβάτη είναι πραγματικά αρχοντική, φαρδιά σέλα, άνετα τοποθετημένα μαρσπιέ και δύο πολύ πρακτικές χειρολαβές θα κάνουν το ταξίδι του απόλαυση.