LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
To X8 μεγάλωσε
¶νεση –Χώροι: Με πορτμπαγκάζ
Διαβάστηκε από 94636 αναγνώστες
Πρωταρχικός σκοπός στη σχεδίαση των mega σκούτερ είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη άνεση του οδηγού και συνοδηγού και από αυτόν τον κανόνα δε θα μπορούσε να διαφέρει το σκούτερ της ιταλικής φίρμας. Η σέλα είναι άνετη και ιδιαίτερα εργονομική, διαθέτοντας μάλιστα και πλάτη για τη στήριξη του οδηγού. Η ποδιά είναι μεγάλη, αλλά η γωνία που σχηματίζουν τα πόδια του οδηγού είναι κλειστή, όχι σε βαθμό που θα προβληματίσει όμως. Το τιμόνι βρίσκεται σε ιδανικό ύψος και ο οδηγός μπορεί ακόμα και να το πιέσει με το σώμα του στα φρένα ή σε πιο σβέλτη οδήγηση. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι μεγάλος, αλλά πραγματικά το σημείο που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι το πορτμπαγκάζ! Ναι, στο Χ8 ανοίγει το πίσω τμήμα της ουράς, το οποίο ανασηκώνεται αποκαλύπτοντας ένα χώρο φόρτωσης, που μάλιστα επικοινωνεί με τον ελεύθερο χώρο που υπάρχει κάτω από τη σέλα.

 
 Piaggio X8 400 i.e
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
¶νεση –Χώροι: Με πορτμπαγκάζ
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ