LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Γνήσιο ιταλικό τέκνο
Εργονομία-λειτουργικότητα
Διαβάστηκε από 84345 αναγνώστες
Το τιμόνι είναι κοντό και θα βρίσκει στα γόνατα των ψηλών, οι οποίοι θα πρέπει να σκύψουν για να διαβάσουν την πάνω σειρά λυχνιών του πάνελ.
Η σέλα είναι αρκετά μαλακή και προσφέρει επαρκή στήριξη στη πλάτη του οδηγού, ενώ ο συνεπιβάτης θα κάτσει λιγάκι πιο άνετα, καθώς θα εκμεταλλευτεί τις μεγάλες χειρολαβές και τα σταθερά μαρσπιέ. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα full-face κράνος και θα μείνει και αρκετός χώρος ελεύθερος για αντικείμενα μικρού όγκου. Το ντουλαπάκι στην ποδιά με τις δύο ξεχωριστές θήκες θα χωρέσει ό,τι μικροπράγματα περίσσεψαν από τη σέλα, αλλά στην κλειστή του θέση δεν εφαρμόζει καλά. Ο πολύ βολικός γάντζος μεταφοράς βρίσκεται πολύ χαμηλά και έτσι ο χώρος ανάμεσα σε αυτόν και το κεντρικό τούνελ είναι μειωμένος. Το μπουτόν της κόρνας θέλει μακρύ αντίχειρα, ενώ οι ψηλοί θα πρέπει να σκύψουν για να διαβάσουν την πάνω σειρά λυχνιών, του κατά τα άλλα πολύ όμορφου και ευανάγνωστου πάνελ οργάνων. Πολύ δυνατά τα φώτα και με μεγάλο εύρος, ενώ η μεγάλη σκάλα εκπλήσσει. Το πλαϊνό σταντ βρίσκεται εύκολα, αλλά το κεντρικό είναι τοποθετημένο αρκετά πίσω. Η κλειδαριά θα ταλαιπωρήσει και θα εκνευρίσει στην είσοδο και έξοδο του κλειδιού, όπως επίσης και στο κλείδωμα του τιμονιού. Οι καθρέπτες είναι σχεδιασμένοι για να περνάνε οριακά επάνω από εκείνους των αυτοκινήτων, ενώ έχουν και πολύ καλό οπτικό πεδίο.

 
 Aprilia Atlantic 250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Οδηγώντας
Εργονομία-λειτουργικότητα
Φρένα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ