Δεν πρόλαβε να κυκλοφορήσει το ΜP3 των 250 κυβικών εκατοστών και η Piaggio στο Μιλάνο παρουσίασε μία μεγαλύτερου κυβισμού έκδοση. Ο κινητήρας Master της ιταλικής φίρμας στα 400 κ.εκ διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό στην τροφοδοσία και τέσσερις βαλβίδες. Η απόδοσή του είναι 34 ίπποι, ενώ και το νούμερο της ροπής στα 3,7 kgm υπόσχονται θετικές επιδόσεις. Φυσικά το ισχυρό στοιχείο του ΜP3 είναι το μπροστινό σύστημα με τους δύο τροχούς, που υπόσχεται ασφάλεια τόσο στις στροφές όσο και στο φρενάρισμα. Οι τροχοί εμπρός είναι 12 ιντσών και πίσω 14 ιντσών, συνοδευόμενοι από ελαστικά 120/70-12 και 140/70-14.
Carnaby 125/ 200
Ενα ελκυστικό και ιδιαίτερα έξυπνο, στα σημεία, σκούτερ παρουσίασε η Piaggio. To Carnaby, σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρίας, γεννήθηκε για να καλύψει το χάσμα μεταξύ του Liberty και Beverly. Το νέο σκούτερ της Piaggio προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 125 κ.εκ και 200 κ.εκ.
Η αισθητική του είναι ιδιαίτερα σύγχρονη και παιχνιδιάρικη. Η διχρωμία στη σέλα (μαύρο- άσπρο) βοηθάει ώστε τους καλοκαιρινούς μήνες να συσσωρεύει λιγότερη θερμότητα από την ακτινοβολία του ήλιου. Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος ανοικτού τύπου. Το πάτωμα της ποδιάς είναι επίπεδο, γεγονός που συνηγορεί στη δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων.
Beverly Cruiser 250 / 500
Μία λίγο διαφορετική έκδοση του Beverly παρουσιάσθηκε στο Μιλάνο. Το Beverly Cruiser διαφέρει από τα υπόλοιπα της οικογένειας στα σημεία, δίνοντας ένα περισσότερο νοσταλγικό ύφος. Τα πλαστικά καλύμματα αφαιρέθηκαν από το τιμόνι και η περιφέρεια του πίνακα οργάνων, το τιμόνι και το φανάρι χρωμιώθηκαν επιμελώς. Το Beverly Cruiser προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, αυτή με κινητήρα των 250 κ.εκ και αυτή με κινητήρα 500 κ.εκ..
Vespa S 50/125:Επιστροφή στο μέλλον
Αυτός ο χιλιοειπωμένος τίτλος δε θα μπορούσε να ταιριάξει ιδανικότερα σε άλλη μοτοσικλέτα από τη νέα Vespa S. Κύριο χαρακτηριστικό του ιταλικού δικύκλου είναι η αισθητική της μοτοσικλέτας που αντλεί στοιχεία από τις vespa των προηγούμενων δεκαετιών. Ιδιαίτερα κλασικές γραμμές με ρευστές και τετραγωνισμένες επιφάνειες. Το πίσω φανάρι είναι ειδικά σχεδιασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο και παραπέμπει στα ιστορικά πρώτα μοντέλα της φίρμας. Οι τροχοί είναι 11 ιντσών και το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δίσκο 110 χιλ. εμπρός και ταμπούρο πίσω. Τέλος, η Vespa S θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, αυτή με το δίχρονο 50 κ.εκ κινητήρα και στη μεγαλύτερη με τον τετράχρονο των 125 κ.εκ. κινητήρα.