Στο Μιλάνο η Yamaha παρουσίασε όλη της την γκάμα και μεταξύ άλλων το καινούριο δίκυκλο πόλης X-City 250. Το πρώτο χαρακτηριστικό στο νέο σκούτερ της Yamaha είναι οι μεγάλοι τροχοί. Πράγματι, η Yamaha για πρώτη φορά τοποθέτησε 16 ιντσών τροχό σε σκούτερ της, αντιλαμβανόμενη τα θετικά χαρακτηριστικά σε αυτή τη διάσταση τροχού. Το Χ-City, λοιπόν, διαθέτει 16 ιντσών εμπρός τροχό, ενώ ο πίσω είναι15 ιντσών. Η αισθητική του νέου σκούτερ της Yamaha έχει επιρροές από το X-Max αλλά και από το προγενέστερο Versity 300. Το μούτρο και το εμπρός φτερό είναι αρκετά όμορφα και οι σχεδιαστικές γραμμές του δένουν αρμονικά με το υπόλοιπο σύνολο. Η θέση οδήγησης είναι περισσότερο όρθια από του X-Max, ενώ και ο χώρος στην ποδιά είναι αρκετά μεγάλος ώστε να βολευτούν όλων των αναστημάτων αναβάτες, Ευαισθητοποιημένη καθώς είναι η Yamaha στο θέμα της προστασίας του οδηγού από τα στοιχεία της φύσης, έχει εξοπλίσει το X-City με μια μεγάλων διαστάσεων ζελατίνα. Ο 249 κυβικών κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, φυσικά τετράχρονος και υγρόψυκτος και χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό ψεκασμό στην τροφοδοσία του. Η απόδοσή του είναι 21 ίπποι και η μέγιστη ροπή 2,1 kgm, νούμερο καθόλου άσχημο, προμηνύοντας για τις καλές επιδόσεις της κατασκευής. Η εμπρός ανάρτηση είναι τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 100 χιλ., ενώ πίσω το μονό αμορτισέρ δίνει διαδρομή 105 χιλ. Το X-City θα κυκλοφορήσει παράλληλα με το Χ-Max, μιας και δεν αποτελεί τον αντικαταστάτη του τελευταίου.
Οι τετράχρονες Motocross της Yamaha έκλεψαν την παράσταση με την αναβαθμισμένη αισθητική και την American-factory βαφή τους
Στο περίπτερο της Υamaha υπήρχε και αυτό το YZ 250 με αυτά τα πανέμορφα ανωδιωμένα στεφάνια και κέντρα τροχούς.