Στην Κολωνία η Kawasaki παρουσίασε το ανανεωμένο Ζ 1000 στο Μιλάνο. Ήταν η σειρά του νέου μικρότερου μοντέλου της γκάμας να δεχτεί τα φλας των φωτογράφων και τα αδυσώπητα βλέμματα των δημοσιογράφων. Το Ζ 750 πλέον δεν αποτελεί το φτωχό συγγενή του 1000, μιας και η πανέμορφη εξάτμιση όσο και η μπροστινή ανάρτηση είναι ίδιες με του μεγάλου αδερφού. Σημαντικές εργασίες έχουν γίνει στον κινητήρα έτσι ώστε να βελτιωθεί η απόδοσή του στις χαμηλομεσαίες σ.α.λ. δίχως όμως να αλλοιωθεί η δύναμη στις ψηλές σ.α.λ.. Οι θυρίδες εισαγωγής και εξαγωγής έχουν μικρότερη διάμετρο, όπως νέο προφίλ έχουν και οι εκκεντροφόροι. Τα σώματα του ψεκασμού έχουν μικρύνει τη διάμετρό τους στα 32 χιλ. από 34 χιλ., που συνεργάζονται με τη νέα χαρτογράφηση του κινητήρα. Η αντλία λαδιού του κινητήρα επίσης είναι καινούρια όπως και το ψυγείο που είναι ελαφρύτερο. Το πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί για καλύτερη οδική συμπεριφορά, ενώ οι εμπρός βάσεις του κινητήρα πλέον δένουν στα πλαϊνά των κυλίνδρων (στο προηγούμενο μοντέλο στήριζαν τον κινητήρα από την κεφαλή), που σύμφωνα με την Kawasaki βελτίωσαν την κατανομή μαζών όσο και ελαχιστοποίησαν τους κραδασμούς που φτάνουν στο τιμόνι. Νέα είναι και η θέση οδήγησης. Το τιμόνι πλέον είναι κοντύτερα στον οδηγό, ενώ και το ρεζερβουάρ έχει στενότερη σιλουέτα. Το πιρούνι πλέον είναι ανεστραμμένο από συμβατικό στα 41 χιλ., ενώ η διάμετρος του πίσω δίσκου μεγάλωσε στα 250 χιλ. Η αισθητική της μοτοσικλέτας στα πρότυπα του 1000 με τη νέα μάσκα να τονίζει την επιθετικότητα της κατασκευής.