LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Aποστολή

Aποστολή
Εσωτερική υπόθεση
Ducati
1098:Το πιο δυνατό δικύλινδρο παραγωγής
Αν και οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Ducati 1098 είχαν είδη διαρρεύσει στο internet, το ενδιαφέρον μας για το νέο ιταλικό θαύμα ήταν μεγάλο. Η Ducati ''έχτισε'' τη νέα της μοτοσικλέτα βελτιώνοντας τα σημεία που υπολείπονταν των Ιαπώνων αντιπάλων της. Η μεγαλύτερη δύναμη του κινητήρα και το χαμηλότερο βάρος ήταν το ζητούμενο και όπως όλα δείχνουν το κατάφερε. Το 1098 αποτελεί την πιο ready to race σύγχρονη μοτοσικλέτα παραγωγής. Ο νέος κινητήρας, με την ονομασία Testrastretta Evoluzione, έχει χωρητικότητα 1098 κ.εκ και ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί τόσο στην απόδοσή του όσο και στη σημαντική μείωση του βάρους του. Η κεφαλή είναι καινούργια, όπως και η περιεχόμενη γωνία των βαλβίδων, ενώ και το σχήμα των τελευταίων είναι τέτοιο που επιτρέπει τον καλύτερο στροβιλισμό του καυσίμου. Τα καπάκια της κεφαλής επίσης είναι κατασκευασμένα από μαγνήσιο για χαμηλό βάρος, ενώ και όλα τα μηχανικά μέρη έχουν δεχθεί εντατική δίαιτα για χαμηλό συνολικά βάρος και καλύτερη ευστροφία. Αν και ο κινητήρας του 1098 είναι ο μεγαλύτερος σε κυβισμό που έχει παρουσιάσει η εταιρία, κατέχει και τα σκήπτρα του ελαφρύτερου! Τα σώματα του ψεκασμού έχουν ελλειπτικό σχήμα παραπέμποντας στα αντίστοιχα από τα MotoGP. Το μέγιστο νούμερο της απόδοσης του τελευταίου, σύμφωνα με τα δεδομένα της εταιρίας, είναι 160 ίπποι και 12,5 kgm ροπής, που το κάνουν το πιο δυνατό δικύλινδρο παραγωγής. Η εξάτμιση είναι καινούργια, ενώ πλέον στα διαχρονικά πρότυπα του 916 έχουν γίνει διπλά τα τελικά. Στην ίδια λογική κινείται και το ψαλίδι, που και αυτό έγινε μονόμπρατσο. Το τελευταίο μάλιστα χρησιμοποιεί και διαφορετικούς τρόπους χύτευσης για χαμηλό βάρος, αλλά και για να διαθέτει την απαραίτητη ακαμψία στα σημεία στήριξης με το ψαλίδι το αμορτισέρ και το κέντρο του τροχού. Το πλαίσιο επίσης είναι καινούργιο, 14% στιβαρότερο και 1,5 κιλό ελαφρύτερο. Αυτό μπόρεσε να επιτευχθεί μιας και στο πλαίσιο χρησιμοποιούνται σωλήνες διαμέτρου από 28 έως 32 χιλιοστά. Οι αναρτήσεις ανήκουν στη Showa και είναι ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. εμπρός με επίστρωση στα καλάμια του για χαμηλή τριβή και πίσω φυσικά μονό αμορτισέρ. Ο πίνακας οργάνων είναι ένα ακόμα στοιχείο που παραπέμπει στα MotoGP, αφού ταχύμετρο και στροφόμετρο λειτουργούν με αναλογικές μπάρες. Τέλος, το πόσο η Ducati έχει φτιάξει το 1098 με το βλέμμα της στην πίστα φαίνεται από το σύστημα D.D.A (Ducati Data Analysis) που διαθέτει η μοτοσικλέτα, που από μία USB θύρα ο ιδιοκτήτης μπορεί να πάρει δεδομένα για το άνοιγμα του γκαζιού, τις στροφές και τη θερμοκρασία του κινητήρα, καθώς και για την ταχύτητα της μοτοσικλέτας, τους γύρους και το χρόνο που έχει κάνει! Επιπρόσθετα, αυτό το σύστημα επιτρέπει και τη δυνατότητα του σωστού υπολογισμού για ενδεχόμενη αλλαγή στα γρανάζια του κιβωτίου ή της τελικής μετάδοσης για ταχύτερα γυρολόγια! Τα φρένα επίσης είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό που έρχεται από τους αγώνες, μιας και η δαγκάνα της Brembo είναι μασίφ για λιγότερες στρεβλώσεις και καλύτερη αίσθηση, ενώ για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα της εταιρίας οι δίσκοι έχουν διάμετρο 330 χιλ.

 
 Διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας Μιλάνο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Aprilia
Buell
Benelli
Gilera
Piaggio
Moto Guzzi
Derbi
Yamaha
Kawasaki
MV Agusta
Malaguti
KTM
Ducati
Husqvarna


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ