LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Στο σταυροδρόμι της ιστορίας
Φρένα / Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 36822 αναγνώστες
Απλά ικανοποιητικά
Το σύστημα πέδησης της GTV 250 εξαρτάται περισσότερο από το πίσω δισκόφρενο, το οποίο αναλαμβάνει να το ακινητοποιήσει. Σημαντική είναι, βέβαια, και η συμβολή του μπροστινού φρένου, το οποίο, όμως, παίζει δευτερεύοντα ρόλο στην ακινητοποίηση της Vespa. Όσον αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά συναντάμε το σήμα κατατεθέν της Vespa, το μονόμπρατσο υδραυλικό αμορτισέρ και πίσω διπλό αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης, το οποίο θα τερματίσει σχετικά εύκολα, ταλαιπωρώντας στις λακκούβες.

 
 Vespa GTV 250 i.e.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Χώροι / ¶νεση
Κινητήρας
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ