Η οδήγηση στην βροχή εμπεριέχει περισσότερες δυσκολίες από αυτή σε στεγνό οδόστρωμα όπως ήδη επισημάναμε. Εκτός λοιπόν από το σωστό φρενάρισμα στην κατάλληλη στιγμή σημαντικό είναι και το σωστό ντύσιμο και ειδικότερα τα γάντια τα οποία δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να περιορίζουν την αίσθηση στο τιμόνι και στα φρένα. Όσον αφορά στην διαδικασία του φρεναρίσματος σημαντικό είναι η πίεση αυτού να ασκείται στον μπροστινό τροχό με βαθμιαία αύξηση της πίεσης του φρένου. Η φράση κλειδί σε αυτή την περίπτωση είναι δυναμική κατανομή του φορτίου στους τροχούς. Αυτό το γεγονός έχει ιδιαίτερη σημασία στο βρεγμένο οδόστρωμα όπου στην πράξη ισχύουν τα εξής:
· Σε δυνατό φρενάρισμα, η πίεση του μπροστινού φρένου πρέπει να φτάσει την ανώτερη τιμή της σε ένα δευτερόλεπτο και σε κάθε περίπτωση σε συνδυασμό με φρενάρισμα και του πίσω τροχού. Γυρνώντας στο θέμα της υδρολίσθησης πρέπει να αναφέρουμε ότι αυτό παρουσιάζεται και στην οδήγηση με μοτοσικλέτα, αν και σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με το αυτοκίνητο και μόνο σε υψηλές ταχύτητες και υψηλή στάθμη νερού. Κάτι το οποίο δεν πρέπει να ξεγελάει όμως τους μοτοσικλετιστές οι οποίοι πρέπει σε κάθε περίπτωση να προσαρμόζουν το στιλ οδήγησης τους ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και το οδόστρωμα
· Σε περίπτωση μπλοκαρίσματος του εμπρός τροχού στο φρενάρισμα, χρειάζεται να αφήσετε αστραπιαία τη μανέτα.
· Η διαδικασία φρεναρίσματος πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πριν την στροφή.
· Στρίβοντας, επιλέξτε άνετη γραμμή, όχι πολύ κλειστή και στην έξοδο μην ανοίξετε απότομα το γκάζι.