Τα πλαίσια και των τριών μοτοσικλετών είναι κατασκευασμένα από ατσάλι και σε γενικές γραμμές είναι το μοναδικό κοινό τους σημείο. Το πλαίσιο του X-Road δημιουργεί χωροδικτύωμα με τους σωλήνες του, ενώ είναι το μοναδικό που δε είναι περιμετρικό, με τον κινητήρα του να κρέμεται από το πλαίσιο στηριζόμενο σε δύο αλουμινένιες δοκούς. Το πλαίσιο των ΧΤ και DT αγκαλιάζει τον κινητήρα (περιμετρικό), αλλά διαθέτει διαφορετική σχεδίαση στο καθένα. Το DT χρησιμοποιεί την κλασική σχεδίαση με στρογγυλούς σωλήνες, με μονή ραχοκοκαλιά στο πάνω μέρος και δύο παράλληλους σωλήνες να περνούν στο κάτω μέρος του κινητήρα. Οι σωλήνες στο πλαίσιο του ΧΤ είναι οβάλ, και είναι ματ βαμμένο προκαλώντας συνειρμούς πως πρόκειται για αλουμινένιο. Στην πράξη τώρα και στις τρεις μοτοσικλέτες οι επιδόσεις δεν είναι ικανές να φέρουν σε δύσκολη θέση το πλαίσιό τους. Τη στιβαρότερη συμπεριφορά διαθέτει αυτό του Sachs, που ακολουθείται καταπόδας από το XT. Το αντίστοιχο του DT διαθέτει και τις περισσότερες αδυναμίες, που όμως είναι σε ελάχιστο βαθμό, τέτοιο που δε θα επηρεάσουν αρνητικά την οδική συμπεριφορά, το αντίθετο μάλιστα, προσφέροντας μια πιο ομοιογενή συμπεριφορά στο σύνολο.