LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Συγκριτικό Test

Συγκριτικό Test
Παιχνίδια για μεγάλα παιδιά
Φρένα
Διαβάστηκε από 48538 αναγνώστες
Το μέγεθος δεν κάνει την διαφορά
Αφού ο πρώτος οπτικός ενθουσιασμός καταλαγιάσει κοιτώντας το X-Road, το βλέμμα θα σκλαβωθεί πάνω στο εμπρός του φρένο. Δε βρίσκουμε κάθε μέρα μία μοτοσικλέτα 125 κ.εκ. με εμπρός δισκόφρενο 320 χιλ. και δαγκάνα 4άρων εμβόλων! Πίσω το μονό δισκόφρενο έχει διάμετρο 215 χιλ και δαγκάνα δύο εμβόλων. Από τεχνικής άποψης τα φρένα του Sachs κλέβουν τις εντυπώσεις, όμως στην πράξη η σπογκώδης αίσθηση του εμπρός συστήματος πέδησης κλέβει πόντους από την καλή συμπεριφορά. Παράπονα για τη δύναμη του συστήματος πέδησης δεν υπάρχουν φυσικά. Το ΧΤ διατηρεί μια πιο συντηρητική λογική, με τον εμπρός δίσκο να διαθέτει διάμετρο 260 χιλ. που συνεργάζεται με δαγκάνα 2 εμβόλων. Πίσω ο δίσκος έχει διάμετρο 220 χιλ. και συνεργάζεται με δαγκάνα μονού εμβόλου. Η αίσθηση είναι καλύτερη από αυτή του Sachs, διαθέτοντας όμως συνολικά λιγότερη δύναμη. Σίγουρα στους λιγότερο μυημένους το σύστημα πέδησης του XT θα γίνει σύμμαχος. Τις εντυπώσεις όμως για μία ακόμα φορά κερδίζει το DΤάκι. Τα φρένα του έχουν βρει τη χρυσή τομή, όσον αφορά στην απόδοσή τους, και διαθέτουν ικανοποιητική αίσθηση και δύναμη δίχως όμως να τρομάζουν. Ο εμπρός δίσκος έχει διάμετρο 298 χιλ και δαγκάνα 2 εμβόλων, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 238 χιλ. και δαγκάνα ενός εμβόλου.

 
 125άρια Supermoto
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
H ζωντάνια του DT
Πλαίσιο
Αναρτήσεις
Φρένα
Οικονομία
Εργονομία-άνεση
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ