Στον τομέα της οικονομίας το γερμανικό SM θα πάρει κεφάλι. Τόσο η τιμή αγοράς του (2.950 ευρώ) όσο και η κατανάλωση καυσίμου (3,9 lit/100km) είναι οι μικρότερες από τους υπόλοιπους δύο αντιπάλους του. Στον τομέα του εξοπλισμού δεν υπολείπεται, ενώ στα σημεία είναι και καλύτερο, όπως για παράδειγμα στην κατασκευή του πλαισίου. Το ΧΤ ακολουθεί πολύ κοντά του, αφού κοστολογείται στα 3.380 και η κατανάλωση καυσίμου είναι ελαφρά μεγαλύτερη στα 4,1 lit/100km. Στα θετικά θα πρέπει να συγκαταλέξουμε την ύπαρξη ποδιάς στο βασικό του εξοπλισμό. Το DT σε αυτόν τον τομέα δε θα μπορέσει καν να σταθεί δίπλα στις δύο μοτοσικλέτες. Η τιμή του είναι 4.440 ευρώ, ενώ και η κατανάλωσή του είναι αρκετά μεγαλύτερη στα 4,1 lit/100km. Η αλήθεια είναι πως μπορεί μέρος της τσιμπημένης κατανάλωσης καυσίμου να δικαιολογηθεί από τις καλύτερες επιδόσεις, αλλά στον τομέα τιμής εξοπλισμού υπάρχει παραφωνία. Η δίχρονη μοτοσικλέτα της Yamaha κρατάει τις ρίζες της από το παρελθόν, κάτι που λογικά θα έπρεπε να είχε ρίξει το κόστος της.