Οι αναρτήσεις του XT είναι και αυτές που διαθέτουν τη μικρότερη διάμετρο του συγκριτικού. Η διάμετρος καλαμιών βρίσκεται στα 38 χιλ και η διαδρομή τους στα 175 χιλ. Το DT ακολουθεί, με τη διάμετρο των καλαμιών του να είναι κατά 3 χιλ. μεγαλύτερη, στα 41 χιλ. αλλά και τη διαδρομή του εμπρός τροχού στα 200 χιλ. Στην άλλη άκρη το Sachs που διαθέτει τη μεγαλύτερη διάμετρο καλαμιών αλλά και τη μικρότερη διαδρομή στα 110 χιλ., κάτι που έχει και τις αρνητικές του επιπτώσεις στον τομέα της λειτουργίας. Το καλύτερο φιλτράρισμα των ανωμαλιών του δρόμου θα το επιτύχει η εμπρός ανάρτηση του DT. Με σχετική μαλακή λειτουργία αλλά εκμεταλλευόμενο τη μεγάλη του διαδρομή προσφέρει γρήγορη λειτουργία στην αρχή της διαδρομής του και μεγάλα περιθώρια άνεσης. Η γραμμική λειτουργία του θα αρχίσει να δείχνει τα ευεργετικά αποτελέσματά της προς το τέλος της διαδρομής όπου και θα τερματίσει ομαλά. Στη δεύτερη θέση συγκαταλέγεται το μπροστινό σύστημα του XT. Περισσότερο σφιχτό από το αντίστοιχο του DT καταφέρνει να διαθέτει και αυτό με τη σειρά του ικανοποιητική απορροφητικότητα, δίχως όμως να φτάνει στα επίπεδα γραμμικότητας αυτό του αδελφού μοντέλου. Η μικρή διαδρομή για την εμπρός ανάρτηση του Sachs επιδρά αρνητικά σε όλους τους τομείς. Αρκετά σκληρό σε λειτουργία (συγκρινόμενο με τα υπόλοιπα δύο) και με στριφνή συμπεριφορά θα κουράσει περισσότερο από τα υπόλοιπα. Η πίσω ανάρτηση και στις τρεις μοτοσικλέτες είναι φυσικά μονό αμορτισέρ με το DT να έχει και πάλι το προβάδισμα. Το αμορτισέρ του δίχρονου Yamaha ανήκει στη Showa και δίνει στον τροχό 230 χιλ. διαδρομή. Το γεγονός ότι ήταν η μοναδική μοτοσικλέτα που το αμορτισέρ εδραζόταν μέσω μοχλικού με το ψαλίδι είχε σαν αποτέλεσμα να διαθέτει τις θετικότερες αντιδράσεις από τα υπόλοιπα.
Το ΧΤ 125 διαθέτει και αυτό φυσικά μονό αμορτισέρ, αλλά το γεγονός της μικρότερης διαδρομής από το DT (190χιλ.) και το ότι εδράζεται πάνω στο ψαλίδι απευθείας και όχι με μοχλικό δίνει μια πιο ''ξερή'' λειτουργία. Το Sachs διαθέτει την ίδια διαδρομή με αυτή του εμπρός πιρουνιού, 110 χιλ., ενώ και αυτό όπως και στο ΧΤ η σύνδεση του αποσβεστήρα με το ψαλίδι είναι άμεση με αποτέλεσμα να χάνει προοδευτικότητας και τα σφιχτό του προφίλ να κουράζει σύντομα.