Τις μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις από τις μοτοσικλέτες του συγκριτικού της διαθέτει το XT και αυτό έχει επιπτώσεις και στην άνεση. Τα πόδια θα διπλώσουν περισσότερο, ενώ και τα χέρια είναι αρκετά κοντά στο τιμόνι. Η σέλα επίσης στο εμπρός τμήμα της δημιουργεί βαθούλωμα, που θα εκτιμηθεί από αναβάτες μικρού αναστήματος, μιας και η πρόσβαση με το έδαφος θα είναι καλύτερη, αλλά οι ψηλότεροι θα πρέπει να τοποθετηθούν πίσω από αυτό, αφού και το σώμα πακτώνετε περισσότερο. Την ίδια σχεδιαστική ομοιομορφία στη σέλα του διαθέτει και η άλλη ιαπωνική μοτοσικλέτα, απαιτώντας από τον οδηγό του να κάτσει λίγο πιο πίσω. Οι γωνίες των ποδιών είναι περισσότερο ανοικτές, όπως μακρύτερα ''πέφτει'' και το τιμόνι από ό,τι στο XT, τοποθετώντας έτσι το DT δεύτερο στον τομέα της άνεσης. Το Sachs διαθέτοντας επίπεδη σέλα θα μπορέσει να δώσει την επιλογή της ιδανικής κατά προτίμηση τοποθέτησης του σώματος πάνω της. Αν και η απόσταση μαρσπιέ - σέλας είναι μικρή, τα εμπρός τοποθετημένα μαρσπιέ δημιουργούν μια ιδιόμορφη αλλά στην πράξη ξεκούραστη γωνία στα πόδια. Το σύνολο ήταν και αυτό που μας διατήρησε στη σέλα του περισσότερη ώρα, πριν αρχίσουν τα πρώτα παράπονα.