Το πλαίσιο του R1 αν και εξωτερικά δείχνει ίδιο με του προκατόχου του, ο τρόπος χύτευσης και η συμβολή του στην οδική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας είναι τελείως διαφορετικά. Ο τρόπος χύτευσης είναι διαφορετικός και για την υλοποίησή του συμβάλουν τρία διαφορετικά μίγματα με βάση το αλουμίνιο, που έχει σαν αποτέλεσμα την επιθυμητή ελαστικότητα και στιβαρότητα στα σημεία. Ο κινητήρας πλέον είναι φέρον τμήμα του πλαισίου, κάτι που δεν ίσχυε για το περσινό μοντέλο, συμβάλλοντας και αυτός με τη σειρά του στη μεγαλύτερη ακαμψία του. Το ψαλίδι είναι και αυτό καινούργιο και διαθέτει 30% αυξημένη ακαμψία. Όπως και το πλαίσιο διαθέτει και αυτό πολλαπλή χύτευση (3 διαφορετικά μίγματα) και σε συνδυασμό με το ασύμμετρο σχήμα του βοήθησε στην επιλεκτική στρέβλωσή του με αποτέλεσμα τη φιλική συμπεριφορά, δίχως να χαθεί μέρος της οδηγικής συμπεριφοράς στο όριο. Το σημείο έδρασης του τελευταίου με το πλαίσιο έχει ανέβει 3 χιλ. ψηλότερα, ώστε να εξαλειφθούν όσο το δυνατόν περισσότερο οι τάσεις της αλυσίδας κατά την επιτάχυνση.
Οι αλλαγές στο πλαίσιο και το ψαλίδι ήταν ικανές να μεταμορφώσουν τη μοτοσικλέτα. Δίχως να δείξει σημάδια ταλαντώσεων καταφέρνει να δίνει στη μοτοσικλέτα ένα φιλικό προφίλ, συγχωρώντας λάθη και δίνοντας στον οδηγό εμπιστοσύνη κυρίως στους ελληνικούς δρόμους με τη γνωστή ποιότητα ασφάλτου.