Το νέο πιρούνι δουλεύει εντυπωσιακά τόσο στη γρήγορη χρήση όσο και σε χαλαρές συνθήκες.
Το νέο πλαίσιο επηρέασε και έναν ακόμα τομέα, αυτόν του συστήματος απόσβεσης. Το πίσω αμορτισέρ με το δύσκολο ρόλο, απαιτώντας να τιθασέψει τους 160+ ίππους της μοτοσικλέτας, έχει διαφορετικά σέτινγκ. Συγκεκριμένα, η απόσβεση συμπίεσης έχει διαφορετική ρύθμιση για πιο γραμμική λειτουργία, ενώ διαθέτει πλέον και ρύθμιση για High και Low. Φυσικά το αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, τόσο για την απόσβεση επαναφοράς όσο και για την προφόρτιση του ελατηρίου, που πλέον είναι ελάχιστα πιο σκληρό. Διαφορές όμως βρίσκουμε και στο πιρούνι, που έχει υποστεί κυρίως εσωτερικές αλλαγές. Η διάμετρός του παρέμεινε στα 43 χιλ. αλλά μίκρυνε το πάχος των καλαμιών του από 2 χιλ. στα 1,75 χιλ. Ο αλουμινένιος άξονας του εμβόλου είναι ελαφρύτερος, ενώ οι τρόμπες διαθέτουν νέο revalning και συνεργάζονται με νέα ελατήρια. Οι μπότες αύξησαν την ακαμψία τους, ενώ και η κάτω πλάκα αύξησε το πάχος της στα 40 χιλ. από τα 35 χιλ. και δένει τα καλάμια με τρεις βίδες.
Η λειτουργία των αναρτήσεων είναι μοναδική, Το πίσω αμορτισέρ ακόμα και σε συνθήκες χαλαρής βόλτας θα εντυπωσιάσει, αναγκάζοντας τον τροχό να είναι σε μόνιμη επαφή με το δρόμο, γεγονός που εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο, μιας και η απόσβεση επαναφοράς δεν είναι ό,τι πιο γρήγορο έχουμε δει, διατηρώντας μεγάλα πεδία άνεσης. Εντυπωσιασμένοι θα μείνουμε με τη λειτουργία του αμορτισέρ και εκστασιασμένοι από τη λειτουργία του πιρουνιού. Οι στατικές τριβές δείχνουν ανύπαρκτες, η λειτουργία του σε ανεβάζει επίπεδο σαν οδηγό, μιας και η εμπιστοσύνη που παρέχει είναι μεγάλη και όλα αυτά μπορώντας να αντεπεξέλθει άριστα και σε ήρεμες συνθήκες, δίχως τα ακραία χαρακτηριστικά που διαθέτουν οι μοτοσικλέτες της κατηγορίας. Να τονίσουμε πως η πληροφόρηση που παρέχει το σύστημα απόσβεσης στον οδηγό είναι τέτοια που νομίζεις πως οι άξονες των τροχών είναι συνδεδεμένοι με τα άκρα σου.